Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tweed
Med en treveckors som bara vill vara i famnen började jag så smått att leta bland de olika sjalarna som finns att tillgå. Hittade bärpåse och tyckte att den fyller den funktion jag vill ha. En sjal som avlastar så att man inte behöver gå och bära henne på armen hela tiden. Verkar dessutom vara ett ganska svalt alternativ så här i värmen. Men jag förstår mig inte på beskrivningen, är det någon som kan hjälpa mig?

Det är alltså den här jag menar:
http://www.ida.net/users/stace/sling.html
Senast redigerad av tweed den lör jun 07, 2008 15:30, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av tweed
Jaha, då var 1 st bärpåse klar, får se om den duger åt damen. Just nu sover hon i vagnen så Ruff fick vara testobjekt. Tog det fulaste udda påalakanet jag hade och testsydde... Har bara sicksackat kanterna, inget man tar med sig ut bland folk, men funkar det så får jag väl sy en snygg. Kanske att den är lite för bred/djup, men vi får se när H har vaknat och testat.

Riktigt usel bild, jag vet, spegel är ingen hit.
Bild
Användarens profilbild
Av tweed
Blev inget bra, hon ligger inte bra i den, blir alldeles hopvikt i nacken.
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Nej, jag har heller aldrig fått till vagga i bärpåsen. Men spar den! För jag tycker att den är suverän sen när barnet är så stort att du kan ha det sittandes.

Tycker det låter som att du verkligen beh&ou[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?