Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag är i desperat behov av en virknål upptäckte jag idag.
Den måste vara grov. Typ nr 9 eller grövre.
Finns det någon som har en och kan låna ut den? I Umeå med omnejd menar jag nu alltså.
Maken eller jag far in till stan imorrn för att köpa mera trallvirke till altanbygget. Så om någon i stan har att låna ut då så får ni gärna hojta till. Annars får jag lov att köpa mig en virknål.

Vart köper man virknålar billigast i Umeå? Någon som vet?
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag har en i stl 9 som du kan få låna.

Jag tror inte det skiljer så mycket i pris, jag har köpt på den där garnaffären som ligger "bakom" Ingrids, inne på gården alltså.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Kosmos skrev:För virknålar, stickor mm är mitt hetaste tips loppisar. Det kostar ingenting där :D
Jag har kollat på loppisar och myrorna här i stan senaste 2 månaderna. Nog har jag hittat virknålar allt men bara tunna ena. Och lika med stickor. Några grova har jag inte sett till alls. :(

Knyttet: jag kommer gärna och lånar din virknål. Jag tar kontakt med dig imorrn innan vi (maken eller jag) far till stan för att handla.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
i ska iväg, men jag lägger den i brevlådan ifall ni inte har varit förbi när vi åker.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Knyttet & K skrev:i ska iväg, men jag lägger den i brevlådan ifall ni inte har varit förbi när vi åker.
Ni behöver inte vänta på maken. Han är på byggmax nu. Far när ni måste ni. Tack snälla!!

Tycker det låter som att du verkligen beh&ou[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?