Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Asereht
Bra jobbat! Man kan lysa upp så mycket med bara lite vackert tyg. Gilalr den matchande väskan också. :tumsup:

kattta skrev:Men å så snyggt!

Har själv en stor Sittvagnsdel som vi haft mjuklift i, nu när sonen är stor kommer den mest att användas till sovstunden, men åven lite som sittvagn... å som du säger, när fårskinnet åker bort är den ju hur hård och oinbjudande som helst..å trist.

Nu blev jag superinspirerad att ta tag i saken!! :)
Det är inte speciellt svårt alls att sy en dyna. Det är ju inprincip bara sicksack och raksöm rakt på. Stora stycken. :)

Jag använder tunn skumgummi när jag gör dynor, tycker det är enkelt att arbeta med och ger bra och stadigt resultat. Finns i förklippta bitar på tex Jysk och Åhléns.

Enklats möjliga är ju att göra en rektangulär dyna efter vagnens mått, vill man ha rundare former så ritar man till det. Eller så ritar man av en befintlig dyna om man vill ha en speciell form och storlek. Jag har sytt några dynor vid det här laget och det är som sagt inte så svårt (finns lit ebilder i bloggen och länk finns i min signatur).

Tycker det låter som att du verkligen beh&ou[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?