Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av jennie-marie
Sonens vagn såg så hård och tråkig ut när fårskinn och liggdel var borta, så då syddes ett vadderat överdrag med matchande skötväska. Skötväskan gjordes efter Knåpmoderns mönster och med massa fack så det ska vara lätt att hitta. Genast blev den ganska intetsägande vagnen lite roligare.
Bild
Bild
Användarens profilbild
Av Sedum
Tjusigt! Visst är det kul när man får så stora färändringar!
Måste även höra. Mönstret till väskan, vart hittar man det?
Användarens profilbild
Av Helma
Snyggt!
Användarens profilbild
Av Fryle
Mycket fina båda två!
Användarens profilbild
Av knutis
Fint, jag gillar tyget.
Får lite lust att sy en sån där väska själv... :roll: Behövs det foder?
Av jennie-marie
Jag har sytt fodret i naturfärgad lakansväv. Jag tycker att den blev lagom stabil med det. Men det är väl en smaksak, det blå tyget är dock ganska kraftigt...
Användarens profilbild
Av Edith
Jättefint! :tumsup:
Användarens profilbild
Av camsch
Men åhhh så snyggt! :love: :love: :love:
Av Smultronbarn
Härligt! :D
Och vilket bra tips om man har en tråkig färg på barnvagnen! :tumsup: Är det bomullstyg? Vad har du stoppat den med? (Nyfiken i en strut...)
Användarens profilbild
Av lanjeline
så snyggt :D
jag är oxå nyfiken på hur du gjorde underlägget. vill oxå göra något liknande
Av jennie-marie
Baksidan av fleece, stoppning av tunn vadd, 2 cm tjock kanske och framsida av lite grövre bomullstyg. Sydde ihop alla tre lagren + ett extra lager blått tyg i en halvmåne upptill så jag kan hänga den över ryggstödets kant. Annars hade den glidit ner och fram och tillbaka. Gjorde sist hålen för bältet.
Användarens profilbild
Av lanjeline
jennie-marie skrev:Baksidan av fleece, stoppning av tunn vadd, 2 cm tjock kanske och framsida av lite grövre bomullstyg. Sydde ihop alla tre lagren + ett extra lager blått tyg i en halvmåne upptill så jag kan hänga den över ryggstödets kant. Annars hade den glidit ner och fram och tillbaka. Gjorde sist hålen för bältet.
det låter ju inte så svårt... men frågan är ju om jag fixar det... är ingen höjdare på att sy :oops:
Användarens profilbild
Av kattta
Men å så snyggt!

Har själv en stor Sittvagnsdel som vi haft mjuklift i, nu när sonen är stor kommer den mest att användas till sovstunden, men åven lite som sittvagn... å som du säger, när fårskinnet åker bort är den ju hur hård och oinbjudande som helst..å trist.

Nu blev jag superinspirerad att ta tag i saken!! :)

Tycker det låter som att du verkligen beh&ou[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?