Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Marion
annelie skrev:jättesnyggt, och jag tycker dina blev snyggare än på videon :-)
Tack allihopa!
Hon på videon tar ut svängarna mer, hon gör toppen jättesnäv och kort. Jag har inte riktigt figur för det :roll: och tycker inte det så värst snyggt när man kan se hud och underkläder i sidan. Gör hålen tätare än hon har dem i sin tröja, då dras fram- och bakstycket inte lika brett isär.
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
Jag var tvungen att prova själv, men den blev lite kort.
T-shirten är ursprungligen en ganska stor (men inte så lång) arbetst-shirt med företagets logga på, idag hade jag den nya versionen på jobbet ;-)

Bild
Användarens profilbild
Av zandrama
Skitsnyggt! Och SMART! :vågen: :urule: :rock:
Av liten06
Jättesnyggt! Måste testas
Användarens profilbild
Av shalita
tassmärker..

men hur går det när man kört i tvätten sen, resmes det inte upp (som vi säger i norrland)? alltså att det blir trådigt överallt där det varken är sicksackat eller fållat...??

jag sydde om en t-shirt idag också! innan ja läste denna tråden faktiskt. men klippte o fållade traditionellt... har tidigare gjort samma fast sicksackat ändarna (ärmsluten o halsringningen) med en mörkare tråd så det blivit en snygg detalj. längden på t-shirten gillar jag i regel att behålla, då blir det nästan som en tunika. passar särskilt bra på gravid-mage (gjorde dagens t-shirt bredare än tidigare t-shirtar).

Tycker det låter som att du verkligen beh&ou[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?