Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av letw83
Perfekt :D
Jag betalar så fort du mejlar :)
Användarens profilbild
Av Stream
Nu har jag tyget hemma hos mig! :vågen:

Det ska klippas upp i rätt längder också, men det tänkte jag ta mig tid att göra till helgen 8)
Användarens profilbild
Av Stream
silent_angel skrev:Vad roligt :) Kommer du på sjalträffen som blir? Tänkte om jag kunde hämta då eventuellt... ska ju till Umeå fredag denna vecka men vill som inte stressa på dig. :wink:
Jag vet inte än, men annars kan jag nog skicka med någon annan som ska dit :roll:

Vi är inte hemma imorgon kväll, annars hade jag kunnat klippa till dina bitar till på fredag.
Användarens profilbild
Av äpple
Stream skrev:Nu har jag tyget hemma hos mig! :vågen:

Det ska klippas upp i rätt längder också, men det tänkte jag ta mig tid att göra till helgen 8)
Hur går det med tygklippningen Stream? Jag vet inte hur det blev med sjalträff? Ifall det blir någon nu till helgen så kan jag komma och hämta tyget då. Nationaldagshelgen är jag troligtvis bortrest.
Användarens profilbild
Av Stream
äpple skrev:Hur går det med tygklippningen Stream? Jag vet inte hur det blev med sjalträff? Ifall det blir någon nu till helgen så kan jag komma och hämta tyget då. Nationaldagshelgen är jag troligtvis bortrest.
Jag har insett att jag behöver golvet till hjälp för att klippa på. Ett rent golv ;) Tänkte fixa det idag (egentligen var det meningen att vi inte skulle vara hemma, men storebror har problem med krupp :( )

Men det verkar inte bli någon träff i helgen :roll:
Användarens profilbild
Av äpple
Ok, du får väl höra av när du är redo att skiljas från tygbitarna.
Användarens profilbild
Av Stream
äpple skrev:Ok, du får väl höra av när du är redo att skiljas från tygbitarna.
Nu har jag klippt och packat fina tygpaket :D Det går bra att hämta här för den som vill, eller så kan jag ta med till jobbet. Eller om vi lyckas få ihop en träff snart. Hör av er om hur ni vill göra, mig spelar det ingen roll.
Användarens profilbild
Av tesoj
silent_angel skrev:
Stream skrev:
äpple skrev:Ok, du får väl höra av när du är redo att skiljas från tygbitarna.
Nu har jag klippt och packat fina tygpaket :D Det går bra att hämta här för den som vill, eller så kan jag ta med till jobbet. Eller om vi lyckas få ihop en träff snart. Hör av er om hur ni vill göra, mig spelar det ingen roll.
får mitt paket ligga kvar hos dig ett tag? Ska ner till Umeå (förhoppningsvis under juni månad) och hälsa på släkten, men det är så mycket med alla som tar examen osv... :oops:
Om du inte hunnit hämta det innan 18 juni kan jag ta med det till Lycksele för då ska jag dit.(visst var det där du bodde) Min mamma bor där.
Användarens profilbild
Av Stream
silent_angel skrev:
tesoj skrev:
silent_angel skrev:får mitt paket ligga kvar hos dig ett tag? Ska ner till Umeå (förhoppningsvis under juni månad) och hälsa på släkten, men det är så mycket med alla som tar examen osv... :oops:
Om du inte hunnit hämta det innan 18 juni kan jag ta med det till Lycksele för då ska jag dit.(visst var det där du bodde) Min mamma bor där.
Det skulle vara jättesnällt :D Det var först tänkt att jag skulle ner den 11:e men då går lillebror ut nian så det blir att vara hemma. Tror inte att jag hinner ner före midsommar :oops: vet inte än hur jag jobbar, så det skulle vara supersnällt verkligen om du ville ta upp mitt tyg :D
Det går bra att det ligger kvar här ett tag!
Användarens profilbild
Av solängel
Stream, var jobbar du? Jag längtar efter mina kaniner! :lol:
Användarens profilbild
Av Stream
solängel skrev:Stream, var jobbar du? Jag längtar efter mina kaniner! :lol:
Skickar pm :D
Användarens profilbild
Av solängel
Nu har kanintyget hittat till Holmsund också, men både jag och hon som mitt tyg åkte med är lite fundersamma... :hmm:

Det turkosa med bruna kaniner känns väldigt mycket som turkos med svarta kaniner... inte riktigt vad jag hade tänkt mig.

Inte för att inte tyget är snyggt, det är jättefint, men jag hade ju väntat mig brunt, som på det orangea. :?

Fler som fått hem turkost med svarta kaniner? Eller är det mina ögon som inte funkar längre? Är det så mörkbrunt att det ser svart ut, eller? Det känns inte som det funkar med det bruna muddtyget jag köpte massor av, som passade perfekt till det orangea.

*svammel* :oops:

Tycker det låter som att du verkligen beh&ou[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?