Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jenny
Om jag skulle vilja batikfärga när jag bleker något hur gör jag då på bästa sätt?
Jag har ett vinrött överkast som skulle kunna tänka sig att bli lite blekt - hur gör jag bäst? Vad ska jag bleka i?
Användarens profilbild
Av a-k
Klorin...? :shock:

Eller detta:

Remol är ett fläck- och blekmedel tillverkat av Herdins. Remol används på textil för att ta bort fläckar som är svåra att få bort. Det kan också användas för att bleka tygerna. Det är ej lämpligt för att ta bort fläckar på färgade tyger eftersom Remol förstör färgerna. Remol innehåller bland annat natriumditionit och natriumkarbonat. Det har en stark och frän lukt som är mycket illaluktande vilket gör att Remol går att använda som stinkbomber.

Misslyckas du med batiken kan du ju alltid göra en stinkbomb istället :lol:
Användarens profilbild
Av Aurian
a-k skrev:Klorin...? :shock:

Eller detta:

Remol är ett fläck- och blekmedel tillverkat av Herdins. Remol används på textil för att ta bort fläckar som är svåra att få bort. Det kan också användas för att bleka tygerna. Det är ej lämpligt för att ta bort fläckar på färgade tyger eftersom Remol förstör färgerna. Remol innehåller bland annat natriumditionit och natriumkarbonat. Det har en stark och frän lukt som är mycket illaluktande vilket gör att Remol går att använda som stinkbomber.

:rofl:
Av sjaltokan
a-k skrev:Klorin...? :shock:

Eller detta:

Användarens profilbild
Av Bina
a-k skrev:/................../

Användarens profilbild
Av Bina
Hur går det?

Tycker det låter som att du verkligen beh&ou[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?