Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av melon
Jag vill sticka lindisktrasor men jag blir tokig, hittar ju inget garn!!! Skulle gärna vilja ha grönt och brunt, men hittar bara "kalinka" i oliv, och inget brunt. Loppisar med garn är det ont om här... :roll:

Tips?
Av Nettan
Tja, frågat mig. 8) :lol:

Annarz finnz tradera fazt där är det ofta ganzka ztora mängder om man bara zkall ha till lite dizktrazor.

Om det finnz någon förening med tanter zom väver i närheten kan du kolla med dem ockzå. De kan ha rezter att avvara för en billig peng.
Användarens profilbild
Av zandrama
Garnstudio/drops finns i brunt iaf.
Av Emmiez
atelje margareta i borås har lingarn :) köpte idag :lol:
Användarens profilbild
Av thanisa
Jag funderar att åka till nystat idag och köpa lite av deras egna lingarn. De härvorna är stora 200 gram så kanske finns det någon som skulle vilja dela en härva med mig.
Användarens profilbild
Av Elina
thanisa skrev:Jag funderar att åka till nystat idag och köpa lite av deras egna lingarn. De härvorna är stora 200 gram så kanske finns det någon som skulle vilja dela en härva med mig.
jag delar gärna härva, beroende på vilka färger du köper, men kan tänka mig det mesta :D
Användarens profilbild
Av melon
thanisa skrev:Jag funderar att åka till nystat idag och köpa lite av deras egna lingarn. De härvorna är stora 200 gram så kanske finns det någon som skulle vilja dela en härva med mig.
Det var ju underbart snällt! Nu är det ju lite sent men vilken/vilka färger blev det?

Jag får byta till mig lite av Nettan så just nu tror jag att jag klarar mig ett tag.
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
Jag har använt lingarn från Yllet som finns i många roliga färger.
http://www.yllet.se/cgi-bin/WebObjects/ ... .1.0.1.3.1
Det går att handla direkt från dem, fast själv har jag handlat hos Hemslöjden. Fast hemslöjden hade många fler färger av yllet-lingarnet än vad som visas på yllets hemsida :hmm:

Tycker det låter som att du verkligen beh&ou[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?