Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här kan du komma kontakt med andra SjalBärare som kan hjälpa dig!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Karion
Hej!

Karin heter jag och bor i Sundsvall, kan givetvis ta mig till omnejder...

Jag har erfarenhet av bärande med trikåsjal (Moby Wrap), lång vävd sjal, lite kortare vävd sjal, ännu kortare vävd sjal (bärabarn-längd) och ringsjal. Hmm ....:roll:

Jaja, jag kan nog visa en del knytningar och så om någon är intresserad! Vilka sjalar jag har för närvarande ser du nedan...
Har själv satsat på de billigaste på marknaden (vad jag vet) och är hittills väldigt nöjd. Har sytt lite själv också...
Det måste inte kosta skjortan att bära med sjal heller! :lol:

Håll också koll på bärsjalsträffar, vi är några som har ambitionen att det ska bli flera träffar och som nyfiken är det bara att dyka upp och testa! När träffarna blir hittar du under forumet Bärsjalsträffar!

Skicka ett PM för kontakt!
Användarens profilbild
Av mari_tres
En till här i Sundsvall (Nolby) som sjalar 8)

Nån som undrar nåt eller vill prova sjal så finns jag här, skicka PM eller skriv i tråden! :D

Vi har även sjalträffar då och då om det är av intresse :wink:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Puffar lite för Sundsvall :D Vi börjar bli några stycken här nu! :vågen:

Jag kan visa vävda långsjalar, trikåsjalar, ringsjalar och ergonomiska selar. Har även lyckats lära mig några olika knytningar under de sista 1,5 åren :wink:
Användarens profilbild
Av lisusanne
Jag finns också i Sundsvall i veckorna, bor i Stöde. Har störst erfarenhet av MT och mjuk sjal. Har en liten butik på nätet och visar gärna! (Har reklam här bredvid till höger; Gröna Grodan.)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?