Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mari_tres
Tycker du eller hon att hon ligger obekvämt? Små barn är ju rätt så vana att ligga obekvämt, tänk bara hur de ligger i magen!

Bärabarnsjalarna kan vara rätt svåra att få till om man är ovan har jag förstått det som, en trikåsjal eller en vävd är lättare. Jag som har burit i över ett år har svårt att få till bärabarnsjalarna bra så det är lite trixigt, men ge inte upp!
Användarens profilbild
Av Elin G
Jag har aldrig fått till det med liggande, utan bar upprätt (i grodställning) redan från början.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Elin G skrev:Jag har aldrig fått till det med liggande, utan bar upprätt (i grodställning) redan från början.
:iagree:

Om jag var du skulle jag köpa en trikåsjal också :wink:
Användarens profilbild
Av pillalilla
Min första sjal var en bärabarn när Fanny var riktigt liten och det höll på att förorsaka både barnadråp och skilsmässa... Mao funkade det inte alls och jag undrade ett bra tag vad det var för nötter som hyllade sjalarna så på denna sajt - tills jag fick tag i en långsjal! Tycker att det är krångligt ännu att få den bra, så jag har sytt ringar i mina.
Användarens profilbild
Av mari_tres
Är bärabarn-sjalarna för korta för att knyta kängru med? :hmm:

orkar inte gå och kolla med min
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
fröken inga - alltså, de ligger rätt knöligt och konstigt i ringsjal/bärpåse/kortsjal när de är småttingar utan någon egen stadga... tror det är svårt att komma ifrån. :hmm:

Kan dock varm, precis osm de andra rekomendera en långsjal, gärna en trikå, ffa om du har en liten lätt bäbis! :app:
Enklare att få till en bra knytning och bekvämare att bära länge i!

Dock tycker jag abslut att du kan behålla bära barn-sjalen för det är supersmidigt med en kortsjal ibland också, kanske främst när de blivit lite större och stadigare man kan bära dem sittandes upprätt på mage/höft! :D
mari_tres skrev:Är bärabarn-sjalarna för korta för att knyta kängru med? :hmm:

orkar inte gå och kolla med min
Beror nog mycket på hur stor man är... lyckades preciiiis få till den med den jag hade (är lång men rätt smal) men då hade jag en åttamånaders sjalvan son så jag vågade ju dra och dona med sjalen.
Hade han varit pytte och jag inte knutit tidigare så hade jag nog inte vågat... :roll:
Användarens profilbild
Av zingo
Trikå eller en tunn vävd skulle du nog :hmm: ha :D
vi kanske kan hjälpa till! Så du kan få prova menar jag.
Användarens profilbild
Av zero.sara
Jag har trikåsjal som du kan testa :) Och så kan vi testa och trixa med bärabarnsjalen :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?