Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Bina
Låta honom bära vidare och få förstörda nackmuskler?
Användarens profilbild
Av Panakeia
Bina skrev:Låta honom bära vidare och få förstörda nackmuskler?
njeae...hon har bestämt sig för att låna ut ergon (erjöd raskt trikåsjalen istället....)

så om han ska bära så be det ergon som gäller...
Användarens profilbild
Av Scharlott
:Hahaa: :heart:

Hur gammal är barnet?...
Användarens profilbild
Av Panakeia
Scharlott skrev:
:Hahaa: :heart:

Hur gammal är barnet?...
5 månader
Användarens profilbild
Av Bina
Panakeia skrev:
njeae...hon har bestämt sig för att låna ut ergon (erjöd raskt trikåsjalen istället....)

Varför skall hon låna ut sin älskade Ergo? :roll: övertyga henne att behålla den så åtminstone inte hon förstör sig.
Användarens profilbild
Av Panakeia
Bina skrev:
Panakeia skrev:

Varför skall hon låna ut sin älskade Ergo? :roll: övertyga henne att behålla den så åtminstone inte hon förstör sig.
Öhhh???

hur har jag skrivit nu...? det är BABYBJÖRNEN som ska lånas ut!!!!!!!!!!!

Ojojoj...så de kan blii...
Användarens profilbild
Av sirisirius
Men alltså... :hmm: Ja, alla är ju som dem är. Jag tycker inte ergon är speciellt bekväm på magen. :roll: Fast jag kan inte ha nån direkt åsikt i jämförelse eftersom jag bara testat BB en gång i 2 min.
Foxy skrev:
Panakeia skrev:
vad kan jag göra?
Men får jag fråga - varför måste du göra något? :hide:

Vissa gillar högklackade skor, trots de förstör fötter. Man kan ju nte förklara till alla att Birkenstock eller Ecco är mycket bekvämare. Samma med BB och ergonomiska bärdon...

Kram :)
nej, jag måste inte göra nått, men jag VILL göra nått för jag vill inte att han ska sluta bära för att de inte hittar ett bärsätt som funkar....
Användarens profilbild
Av Bina
Tipsa honom om hur manligt och praktiskt det är att bära på ryggen med Ergo :wink:
Användarens profilbild
Av Panakeia
Bina skrev:Tipsa honom om hur manligt och praktiskt det är att bära på ryggen med Ergo :wink:
DEN var bra....tror nog ockå detta är en typiskt sådan man det argumentet biter på!
Användarens profilbild
Av Scharlott
Panakeia skrev:
Bina skrev:Tipsa honom om hur manligt och praktiskt det är att bära på ryggen med Ergo :wink:
DEN var bra....tror nog ockå detta är en typiskt sådan man det argumentet biter på!
:lol: Tror också det tipset är bra - för det är väldigt många pappor som gillar Ergo. Kanske får jag be Anders komma förbi en sväng :wink: Han talar alltid väldigt varmt om Ergo 8)

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?