Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Hello
lotti skrev:
Beckah82 skrev:
Amiechan skrev:
Beckah82 skrev:Jag fick en söt liten väska idag med posten :-) Märket är orange och heter "AmiTo" men jag vet inte vem det är :-)

Har du bild eller ska jag fixa?
Du ser väl att det är du som dansar på bilden? Ville ha med dina söner också, men tiden tog slut :wink:

Bild... jo, jag har tagit en men den sitter i kameran. Jag kanske hinner fixa det på onsdag eller torsdag. :D

(Ami som i Amiechan, To som i maken. Vi gör en del ihop under den signaturen)

jajemensan :-) såg faktiskt att det var jag...nåja, jag såg att det var en tjej iaf :-) väldigt kreativt och roligt :-)
Bild, bild, bild!!!! :D

:iagree:

Den här ordväxlingen blir man onekligen grymt nyfiken på!!!
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
... börjar bli lite orolig för vart paketet jag skickade har tagit vägen! :shock:

(hoppas hoppas att det kommer fram till sin mottagare idag...)
Användarens profilbild
Av Hello
Anna skrev:Jag använder din väska från väskbytet flitigt :D
Ja, det var ju lite kul att vi nu har bytt med varandra, fast inte i samma byte :) Kul att väskan kom till användning! Jag har nu äntligen fått min väska från Marcy och den använder jag så gott som dagligen. Den är sååå fin!
Användarens profilbild
Av Stream
Inget paket idag heller :roll:
Användarens profilbild
Av Camilla74
Stream skrev:Inget paket idag heller :roll:
Inte här heller... :roll:
Användarens profilbild
Av zmurfan
Vill bara meddela becka82 att camoväskan med tillhörande pennfodral, nyckelband och näsduksfodral används flitigt av mig!

Nyckelband och näsduksfodral flyttas mellan skolväskan/camoväskan och min handväska som jag använder flitigast just nu.

Det som är liiite synd är att jag behöver en liten handväska med när jag drar till skolan. Allt jag behöver ha med mig ryms inte i camoväskan. Denna vecka hade jag en necessär med bindor med också förutom min medicinnecessär, plånbok, telefon och min palm.

Men jag fick jättebra-att-ha grejer i bytet och är så glad!

Ville bara säga det!!
Användarens profilbild
Av solängel
Anna skrev:Jag fick paket från Maerion idag :D
Två toppenfina mössor. Lite varma nu men de kommer absolut att ligga på topplistan så fort det blir lite svalare.
Extra kul att få i en teknik man själv inte alls behärskar tycker jag. Tack!

Bild
Bild

och så en som visar hur det såg ut när jag skulle ta tillbaka den :roll:
Bild

*hjälp* vilka stora blider :oops:
Jättefina mössor! Men älgnattskjortan... :loving: VAR finns sådana?
Användarens profilbild
Av Beckah82
zmurfan skrev:Vill bara meddela becka82 att camoväskan med tillhörande pennfodral, nyckelband och näsduksfodral används flitigt av mig!

Nyckelband och näsduksfodral flyttas mellan skolväskan/camoväskan och min handväska som jag använder flitigast just nu.

Det som är liiite synd är att jag behöver en liten handväska med när jag drar till skolan. Allt jag behöver ha med mig ryms inte i camoväskan. Denna vecka hade jag en necessär med bindor med också förutom min medicinnecessär, plånbok, telefon och min palm.

Men jag fick jättebra-att-ha grejer i bytet och är så glad!

Ville bara säga det!!
:oops: :heart: Kul att det var användbart även om det inte var perfekt. jag är nöjd att det gick att ha alls :-) jättekul :-)
Användarens profilbild
Av Beckah82
Hello skrev:
lotti skrev:
Beckah82 skrev:
Amiechan skrev:
Beckah82 skrev:Jag fick en söt liten väska idag med posten :-) Märket är orange och heter "AmiTo" men jag vet inte vem det är :-)

Har du bild eller ska jag fixa?
Du ser väl att det är du som dansar på bilden? Ville ha med dina söner också, men tiden tog slut :wink:

Bild... jo, jag har tagit en men den sitter i kameran. Jag kanske hinner fixa det på onsdag eller torsdag. :D

(Ami som i Amiechan, To som i maken. Vi gör en del ihop under den signaturen)

jajemensan :-) såg faktiskt att det var jag...nåja, jag såg att det var en tjej iaf :-) väldigt kreativt och roligt :-)
Bild, bild, bild!!!! :D

:iagree:

Den här ordväxlingen blir man onekligen grymt nyfiken på!!!
Här kommer, en söt, tunn och somrig liten väska :-)

Bild

Pust vilket jobb att göra en tjej på väskan :shock:
Användarens profilbild
Av Hello
Beckah82 skrev:Pust vilket jobb att göra en tjej på väskan :shock:
Ja, hej och hå! Men det syns ju tydligt att det är du! ;)

Vilken fin väska! Jag tycker det prickiga tyger är så fint också!
Användarens profilbild
Av Anna
solängel skrev: Jättefina mössor! Men älgnattskjortan... :loving: VAR finns sådana?
Det är egentligen en klänning tror jag, från Urban elk köpt på Elva små troll men den finns nog inte längre tyvärr. Det är ett favoritplagg :D
Användarens profilbild
Av Amiechan
Hello skrev:
Beckah82 skrev:Pust vilket jobb att göra en tjej på väskan :shock:
Ja, hej och hå! Men det syns ju tydligt att det är du! ;)

Vilken fin väska! Jag tycker det prickiga tyger är så fint också!
Fast när jag var klar kändes det inte bra till Beckah82. Men kanske sonen tycker den är kul att släpa leksaker i eller så :wink:

Det prickiga tyget fick jag tips om här i "Gör det själv". Finns på Stoff och stil och tunnt...
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Camilla74 skrev:
Stream skrev:Inget paket idag heller :roll:
Inte här heller... :roll:
Inte här heller...... :? :roll:
Användarens profilbild
Av sirisirius
Mitt är lagt på låddan idag, jag ber om ursäkt att jag är sen, min symaskin gillar inte mig. :?
Användarens profilbild
Av Vida
CrazyMagpie skrev:Vad roligt att se alla bilder på det alla skapat! :app:
Så imponerande allting! :urule:

Nu när jag tillsist fick familejliv att samarbeta igen så här kommer ett litet smakprov av det sistra alstret...

Bild

...som tillsammans med

Bild

och

Bild

...lämnade huset i går för färd söderut! 8)
Det var till MIG!!! :vågen:
(men det tog faktiskt mer än en vecka att komma hit!!! Posten är inte en vanlig post längre :hopmad: hade gett upp hoppet där ett tag!)

Det är (ovanifrån och ner):
- En vacker dikt av Boye om den vackraste stunden av kärlek och närhet :heart:
- Halsband - ett stort till mig (går två varm runt) och ett mindre som passar perfekt till dottern (går två varv runt). Det är för att jag med gott samvete ska kunna gå klädd i svart och ändå känna mig färgglad! Sååå gulligt!
- En nåldyna (i tovad ull) - vilket jag faktiskt inte hade något!!! Har förbannat alla nålar som hamnar överallt, men konstigt nog inte insett att det finns en lösning...

Tusen tack CrazyMagPie!
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 50

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?