Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Pétronille
har jag inte nån erfarenhet av eftersom jag började min bärkarriär med en BB. Nu har vi skaffat en trikåsjal och burit lite i vagga. Men det känns som om jag vill stödja med händerna oxå, eftersom lillen sjunker ner så mycket annars.

Hur är det med omslutet, kan man bära en så liten plutt så?

Tips önskas! :lol:
Av Pétronille
Lin skrev:Javisst, du kan bära upprätt i x-omslut redan från början. Oftast brukar man knyta färdigt sjalen och då ha smokingbältet ytterst och sen stoppa i bebisen. Jättemysigt. :loving:
Jaha va bra! :D
Användarens profilbild
Av Foxan
Jupp, och försök att knyta riktigt hårt. Då kommer inte barnet sjunka ner ;)
Användarens profilbild
Av Zandra
Säger som ovanstående, kör omslutet x med smoking utanpå och dra åt hårdare än vad du trodde att du skulle.

Vagga har jag personligen aldrig fått till men Eli satt hur bra som helst redan vid ett par timmars ålder i x-omslut.

Mys!!!
Användarens profilbild
Av johanna
Och jag håller med, jag. Däremot vill jag bara säga att jag knöt FÖR hårt först, så att S hamnade med huvudet under min haka typ ;) men hon har suttit upprätt i Sinon hela tiden, utom en gång när jag panikammade i vagga på Maxi.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
johanna skrev:Och jag håller med, jag. Däremot vill jag bara säga att jag knöt FÖR hårt först, så att S hamnade med huvudet under min haka typ ;) men hon har suttit upprätt i Sinon hela tiden, utom en gång när jag panikammade i vagga på Maxi.
Jag knöt också för hårt med Agnes. Och knöt jag lösare tycket jag det blev svajigt, så vi gick över till vävd sjal i princip direkt.
Användarens profilbild
Av milimani
Zandra skrev:Säger som ovanstående, kör omslutet x med smoking utanpå och dra åt hårdare än vad du trodde att du skulle.

Vagga har jag personligen aldrig fått till men Eli satt hur bra som helst redan vid ett par timmars ålder i x-omslut.

Mys!!!
Samma här!

Elin bar jag aldrig (med sjal alltså) när hon var nyfödd så jag var också lite orolig över hur jag skulle fixa det. Men Alexander har åkt upprätt i sinon från första dagen. Myyys :loving:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?