Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Be-Linda
Jag började"sjala" för en och en halv månad sedan ungefär och har ju förstås blivit förtrollad... För ett par veckor sedan lyckades jag få upp min son på ryggen. Ibland går det smidigt men oftast är det ganska krångligt att få till "omlotten". Men det kanske beror på att min lille kille är för liten? han blir 6 månader i slutet av april.

När började ni bära på ryggen? Komer jag att vänja mig, eller det kanske är han som ska vänja sig... :hmm:
Användarens profilbild
Av Mia
Jag skulle kunna bara min 4 man pa ryggen men det kanns inte som jag ser tillrackligt hur han mar, vad han gor. Jag kanner mig bekvamare med att vanta tills narmare 1 i alla fall men aven da bar jag hellre pa magen nar vi ar ute for att kunna "skydda", prata och se till liten. Helt enkelt, nar det blir for tungt fram sa valjer jag ryggen forutom ibland.
Användarens profilbild
Av jag71
MEd Skrutt så började ajg när han var sex månader. Med små snuttorna så åkte de upp på ryggen mycket tidigare (snarare vid fyra månader och anledningen till att det inte ble vtidigare var att jag blev sjuk så jag kunde inte bära eller göra något överhuvudtaget)
Användarens profilbild
Av mari_tres
Jag skulle vilja säga: när man vågar och när det känns bra!
Och så skadar det ju inte om nacken är stadig, och om man har många speglar där hemma (om man nu är hemma) att titta i då man gör förbi så man ser att allt är bra därbak. är man ute kan man ha en liten fickspegel med sig. :wink:
Användarens profilbild
Av glis
Jag tycker som du att det är lite krångligt med kryssen, men om man får till dem, teex om jag får hjälp, så sitter han som gjuten (nu tex.) Min kis fyller sex månader sista april.
Av Pétronille
Jag började vid fyra månader, det var inga problem när man väl fått in snitsen. Händerna blir fria = bebbe kan bäras mer!:D

Däremot bar jag inte en så liten på ryggen i trängseln på tunnelbanan, det fick vänta lite till.

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?