Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Staxson
Hej, jag har en trikå sjal (tricot-slen) och är lite osäker på hur man ska "vika" sjalen, alltså inte själva knytningen. På alla instruktioner står det bara vik sjalen och placera den med mitten på magen, ungerfär =). Men det står inget om ifall sjalen ska vara vikt en gång eller fler innan man placerar den med mitten av sjalen på magen, det framgår heller inte speciellt bra på de bilder som finns till instruktionerna tyvärr. Hur ska det vara ?? Jätte tacksam för svar då jag verkligen vill använda sjalen nu :)
Användarens profilbild
Av sus
Jag har aldrig vikt mina sjalar utan bara knölat ihop dom lite på bredden, det funkar det också. Annars tror jag dom menar att du ska vika den längs med så att den blir halva bredden.
Av Staxson
Man viker den alltså bara en gång från det att den varit helt ovikt...för när man sett bilder så har det sett ut som omom man först vikt den en gång så den blivit dubbel och sedan en gång till...men jag misstänkte att nått var fel då den vart så himla smal =)...
Användarens profilbild
Av Gullan
Jag gjorde nog bara vikningen någon gång också - sedan när man är mer van blir man också lite slöare och bara "knölar" ihop sjalen ;)

Det kommer att gå jättebra, och du - vi vill ju se bilder också :)
Av Staxson
Bilder ska jag se till att ordna fram =)

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?