Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har nyligen börjat öva omslutet x på ryggen och tycker att det är skönare än ryggsäck om jag ska bära längre stunder. Tyvärr får jag inte knytningen tillräckligt tight! Bebis kasar ner och får inget stöd mot övre delen av sin rygg, nacke, axlar, armar. Vet inte riktigt vad jag gör för fel, tips någon?
Användarens profilbild
Av Helma
Jag börjar precis få till det med omslutet x på ryggen. Dra åt i nederkanten på sjalen i början, så att det dras åt om rumpan på barnet. När du sedan fått till x:et på ryggen, dra åt och hoppa lite så blir det tightare, i alla fall för mig, innan du knyter.

Lycka till!
Användarens profilbild
Av naimiez
Den här tycker jag visar bbra hur du gör innan du lägger under benet på barnet; http://youtube.com/watch?v=giK1Hp-dwWE sen är det bara att hoppa och taighta till det....taight skall det vara för det blir lösare med tiden.....lycka till!
Användarens profilbild
Av november
Ska testa att dra åt i rumpan och hoppa lite. Får inte länken att funka men man kanske kan söka efter liknande på Youtube. Tack för era svar.

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?