Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sessan
Köpte en manduca för att ha en sele till "lillkillen", men jag får inte till spädisinsatsen. Han sticker ut benen hur jag än gör. Kan det vara så att han redan är för stor för den? (vägde 5,4 kg o va 58 cm förra veckan) När kan man i så fall börja bära utan insatsen?
Användarens profilbild
Av KATARINA
Kan du prova att ha rygghöjden på högsta och knäppa endast den översta knappen knappen högst upp på ryggstödet. Då fyller han up lite mer bakåt.
Användarens profilbild
Av Sessan
Bissa skrev:
Sessan skrev:Köpte en manduca för att ha en sele till "lillkillen", men jag får inte till spädisinsatsen. Han sticker ut benen hur jag än gör. Kan det vara så att han redan är för stor för den? (vägde 5,4 kg o va 58 cm förra veckan) När kan man i så fall börja bära utan insatsen?
kan nog vara så att han är stor för spädisgrejjen. elsa åker mancua i spädiginsatsen men det börjar nästan bli lite tajt. jag lyfter henne lite så hon blir en riktig groda och så kommer funka ett litet tag till. jag ska fixa mig en vävd sjal att komplettera med nu.

kom på en sak.. han kan kanske sitta groda i selen utan insatsen. vill minnas att det finns en bild på marcy när hon bär så i en ergosele.
Vävda sjalar finns här :lol: Men framförallt maken tycker det är behändigt med en sele. Har provat att få honom att sitta groda i en Mai-Tai, men det blir liksom inte bra.
KATARINA skrev:Kan du prova att ha rygghöjden på högsta och knäppa endast den översta knappen knappen högst upp på ryggstödet. Då fyller han up lite mer bakåt.

Det funkade, så nu sussar han sött på min mage. Fast den är nog i kortaste laget, för ryggstödet slutar precis över nacken.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?