Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Bissa skrev:Det är väl lite större "sitt" yta, som en ficka liksom :roll: + litet fack med dragkedja. Jag har inte provat og:n (old genaration :wink: ) :)
Bissa, vi kan väl jämföra nästa träff? Jag har ju en og.
Användarens profilbild
Av sus
Kolla Ansos tråd som ligger längst upp i "Fakta om.." forumet. Det är lite olika mått, olika vaddering på avbärarbältet, annan ficka, annan huva, So mnågon sa så är sittdelen lite skålad på den nya.
Vilket som är bäst...? Smaksak tror jag, fördelar med den nya är nog att större barn sitter lite bättre och att huvan verkar svalare (tunnare tyg) än huvudstödet på den gamla.
Användarens profilbild
Av Anso
Jag har faktiskt lite problem med att få huvudstödet på Ergo NG att räcka till på höjden för Hanna som är 79 cm lång.
Användarens profilbild
Av Panakeia
det låter som det är den nya jag ska sattsa på va? *plånboken vill inte att det ska vara så...*
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Bissa skrev:
Sara med 98+02+05 skrev:
Bissa skrev:Det är väl lite större "sitt" yta, som en ficka liksom :roll: + litet fack med dragkedja. Jag har inte provat og:n (old genaration :wink: ) :)
Bissa, vi kan väl jämföra nästa träff? Jag har ju en og.
En liten hake där bara... den ligger i föräldrarnas brum i gbg :? (det var ju därför jag var "tvungen" att köpa mig en MT :lol: )
:lol: :lol: Jahaaaaa... :lol:
Användarens profilbild
Av diddeldi
Anso skrev:Jag har faktiskt lite problem med att få huvudstödet på Ergo NG att räcka till på höjden för Hanna som är 79 cm lång.
:shock: har du verkligen dragit ut det så långt det går då? jag tycker det är hur mycket plats som helst över, och atlas är bara fem cm kortare. eller har du skrivit fel på längden kanske? :roll:

hur som helst så finns det ju svarta remmar som ska dras ut för att få huvudstödet längre.

jag gillar min ergo ng supermycket :D
Användarens profilbild
Av marlene
ja jag kunde utan problem använda huvudstödet på NG till wille i sommras då drygt 2 år och 92 cm lång
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Bissa skrev:*kliver in och sabbar lite* :lol:
Nu när jag fått min MT funderar jag på att kanske sälja ergon. Mkt skönare (tycker jag) :D
[/img]
Vet du att jag tänker lite detsamma med min hemsydda. Fast jag har ju burit Edith i Ergo när hon var runt 2 år och DET var kanonbra, så jag spar den nog till senare behov :roll:

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?