Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Talula
Jag tror att jag (äntligen) har börjat fatta ringsjalarna! Men jag misstänker att min hemmasydda inte är optimal (jag vek liksom tyget genom ringarna och tror att jag satte sömmarna för högt upp om ni förstår hur jag menar... jag tycker inte att jag kan bre ut det riktigt som jag vill över axeln utan att ringarna hamnar för långt ner). Visst jag skulle kunna sy en ny - men vem orkar!? Här skall sprättas pengar! Men vilken skall jag köpa då? Skall jag satsa på en ringo - eller vad?
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Talula skrev:Jag tror att jag (äntligen) har börjat fatta ringsjalarna! Men jag misstänker att min hemmasydda inte är optimal (jag vek liksom tyget genom ringarna och tror att jag satte sömmarna för högt upp om ni förstår hur jag menar... jag tycker inte att jag kan bre ut det riktigt som jag vill över axeln utan att ringarna hamnar för långt ner). Visst jag skulle kunna sy en ny - men vem orkar!? Här skall sprättas pengar! Men vilken skall jag köpa då? Skall jag satsa på en ringo - eller vad?
Jag tycker personligen att Babylonia ringsjalarna (Stellaris) verkar intressanta, men jag har tyvärr inte testat den själv.
Diagonalvävt tyg och fina färger och lite billigare än Ringon, fast samtidigt verkar många vara väldigt nöjda med sina Ringosar så den kanske är värd sina sköna slantar ändå?! :wink:
Användarens profilbild
Av April
Jag tycker jättemycket om min Ringo :-D Tror inte att du blir besviken om du köper en. Tyget är väldigt avlastande och själva vikningen är skön!

Kram
Av Aelia
Ringo säger jag med, har inte den själv bara testat den och den var skön.
Själv har jag en huggababy och är nöjd med den. Nackdelen med den är att den ta mycket plats.

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?