Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av nevin
Det är som ett virus alltså? Men då är det ju lugnt, det kan man ju inte skydda sig mot, ju!
Av Woodgroves
zero.sara skrev:Måste han veta hur saker och ting hamnar hemma hos er? :wink: Du får köra samma som jag föreslog för zingo: - jag har lånat den av zero.sara och ska testa ett tag :floet2: vadå kommer dom genomskåda oss???? Din karl kommer inte att gilla att du umgås med mig, jag sätter ju massor av köpbegär och sjal :twisted: på dig :roll:
Åhhh! Vad bra! Den ska jag köra om det skulle behövas! "Nej, jag har bara LÅNAT den..."
Av Woodgroves
Fast min man brukar inte vara svår övertalad när det gäller sjalar...
Användarens profilbild
Av zero.sara
Jag ska få låna en manduca sele :eld:
Användarens profilbild
Av zingo
:eld: :eld: :eld: jag vill jaaaag viiiilllllllll!
Användarens profilbild
Av zero.sara
Det sägs att den ska vara röd
Användarens profilbild
Av zero.sara
Hur gick det med sjalvisningen på jobbet Nevin? Har du sålt in sjal till många idag?
Användarens profilbild
Av zero.sara
zingo skrev:sjal- :twisted: bor hos zerosara det tror jag på, å sen smittas hon :floet2: oss så vi får en massa ha begär. Så ä det nog!
Jag har verkligen ingen aaaaaaaaaaning om vad du talar om :D :roll:
Användarens profilbild
Av nevin
Jodå, nu har jag förevisat alla mina sjalar, och fått bra gehör måste jag säga! Nu är jag helt såld på det här, skulle nästan kunna tänka mig att stå på torget och tala mig varm :P
Användarens profilbild
Av zingo
Det är som vi på ÖPPNIS då men det ä inte alla som fattar, å sen frågar de varför våra tjejer ä så nöjda hela tiden!?
:hmm: jag undrar varför?
Användarens profilbild
Av zero.sara
:iagree: med båda :D
Användarens profilbild
Av nevin
zingo skrev:Det är som vi på ÖPPNIS då men det ä inte alla som fattar, å sen frågar de varför våra tjejer ä så nöjda hela tiden!?

För att vi binder fast dem så hårt mot oss att de inte KAN protestera :hellu: ?
Användarens profilbild
Av zero.sara
nevin skrev:
zingo skrev:Det är som vi på ÖPPNIS då men det ä inte alla som fattar, å sen frågar de varför våra tjejer ä så nöjda hela tiden!?

För att vi binder fast dem så hårt mot oss att de inte KAN protestera :hellu: ?
Aha är det så det funkar :lol:
Användarens profilbild
Av zingo
AAHHA! så måste det vara eller :hmm:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Det måste vara därför J kryper iväg till det andra rummet och leker också, fast jag sitter så jag ser henne. Det är klart att hon vill bort från mig när hon är lös från sjalen :roll:
Fast hon kommer ju tillbaka emellanåt och sitter i knät eller bara gosar lite snabbt innan hon ger sig iväg igen på nya äventyr...
Och dom andra barnen håller rätt hårt i sina mammor. Inte I då men hon är ju som J :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?