Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Aelia
Ni som besällde sino, fick ni hämta den på posten eller kom den hem direkt? Hörde ju att den är såå liten...Mannen kommer att va hemma, men inte jag imorgon och han vet ju inte att jag köpte en sjal till, så hoppas att den kommer dit man hämtar paket... :roll:
Senast redigerad av Aelia den tor jan 12, 2006 15:57, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Helena
Men du, då dimper det ju ifall ner ett litet papper som säger att du ska hämta den på posten. Då ser han ju det, blir han inte misstänksam då?
:lol:
Användarens profilbild
Av jag71
Med tanke på att jag fick min easycare i brevlådan (och vår brevlåda är väldigt liten och inte alls bra :oops: jag delar ut tidningar och det är en sån brevlåda som tidningen inte alltid går ner i :oops: )så skulle jag tro att sinon inte behövs hämtas. :lol: den är verkligen inte stor så du har nog otur. Eller så har du tur och har en taskig brevlåda alternativt ett dåligt brevinkast. :lol:
Användarens profilbild
Av Helena
Riktig otur, nu är jag elak. :lol:
Brevbäraren ringer på och säger glatt "Varsågod ett paket till dig"
Användarens profilbild
Av Bina
Den kom direkt hem! Går in i brevlådan ........

MEN paketet är så litet att man INTE kan fatta att det är en sjal...
Användarens profilbild
Av Bina
Helen skrev:Bra att veta,
Min brevlåda skulle den aldrig gått in i... synd bara att räkningar är så tunna.... de lyckas alltid få in dem. :wink:
:lol: :lol: :lol: Ja räkningarna de slinker minsann in... :oops: Joh.. det är klart jag glömde en liiiiten detalj *slår mig i pannan*... vi har en såndär brevlåda du vet utanför huset :roll:

Sjalen var packad precis som den är i sin påse och med en papperspåse runt, men vi hoppas för Aelias skull att den inte går in i deras brevlåda!
Av Aelia
JIPPI, den kom till posten, hade ändå tur, mannen sov när jag kom hem, han jobbar natt....
Användarens profilbild
Av jag71
Då säger jag grattis!!! :lol: :lol: :lol:

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?