Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Hs Bobbo
Blä!!! Beco återkallar alla sina Butterflys för att axelspännena ger efter!! De erbjuder att byta ut spännena om man ändå vill ha selen kvar, men det tar 3-4 veckor. JAG KLARAR MIG INTE UTAN SÅ LÄNGE!!! :x Vad 17 ska jag göra?? Ingen som har en Beco eller Patapum att hyra ut åt mig under 1-1½ månad...?? :?
Användarens profilbild
Av sacha42
Du kan få låna en beco av mig om du vill pony express eller Ella mot fraktkostnaderna :D
Användarens profilbild
Av Bina
sacha42 skrev:Du kan få låna en beco av mig om du vill pony express eller Ella mot fraktkostnaderna :D
:heart:
Användarens profilbild
Av Hs Bobbo
ÅH VAD JAG BLIR GLAD AV ALLA SNÄLLA MÄNNISKOR!!! Pm:ar er!
Användarens profilbild
Av Hs Bobbo
Från big Mama Slings som jag köpt den från. :cry:
Användarens profilbild
Av viola
Fy, vad tråkigt! Jag som nyss fått min. :cry: Vill inte slita mig ifrån den! Och så länge till på köpet....
Användarens profilbild
Av Blackbabe
Och dessutom är det många som har haft problem med säkerhetsöglorna på axelbanden.Därför returnerade jag min.

Känns som om butterflyen kanske kom ut lite för snabbt på marknaden och inte hann bli testad nog mycket innan.
Användarens profilbild
Av Lydia
Läste det igår på sjalbarn, men från stället jag köpte av har jag bara fått info om hur man ska hantera axelbanden för att de inte ska "dras ut", inte fått info om att man ska skicka tillbaks selen.

Jädrigt irriterande att de inte gjorde dem bra från början, eftersom jag köpte min(a) från USA :evil: :evil: :evil:
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag fick ett mejl från Tiny Tots om det där. Kan vba det om nån vill ha och läsa?
Användarens profilbild
Av Måsen
:shock:
Vilken tur att jag inte har köpt någon då!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?