Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av svas
McMorrigan skrev:
Härligt att du gillade den! Får jag dricka GT på din veranda nu? :wink:
Japp. Du får sitta mellan Tisse och mig. Vill du ha citron eller lime i?
Användarens profilbild
Av McMorrigan
svas skrev:
McMorrigan skrev:
:heart: Ngr skvättar pressad citron i glaset och med en tunn skiva citron på kanten så är jag en nöjd McMorrigan.
Fast å andra sidan skulle jag nog vara lika nöjd med lime..... 8)
Användarens profilbild
Av marcy
svas skrev:
marcy skrev:Svas fluffiga fodral. :) Klara kärade ner sig totalt i det så jag blev tvungen att sy ett (nästan) likadant åt henne. :shock: :roll:
Tycker färgerna misstämmer lite, och ska man vara petig kunde knapparna suttit något närmare varandra. Satte inte fast något namnband för jag tyckte inte det matchade. (Knasorangea)Men vill du så skickar jag med ett. Det har tagit tid för mig att få arslet ur vagnen och posta men jag lägger det på lådan i morgon svas. Tack för att jag fick vara med och bidra. :heart:

Bild

Bild
Åh! Grönt är så skönt (och fluffigt!). Superfint Marcy! Jag hoppas du lägger sötisen Klara på lådan också så jag får krama henne!

Tack på förhand! Pm:a kontonummer för tusan!

zmurfan: jag såg de ändrade planerna. Du får också pm:a kontonummer!
Mjaa.. Klara behåller jag nog helst själv. :lol:
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
Nu har jag äntligen fått ändan ur och börjat, så det är tillklippt i varje fall. Är bara syendet + någon form av stängning som jag inte bestämt än kvar.
Enfärgat brunt ... och lent/ludet blir det 8)
Användarens profilbild
Av svas
Delfinen_78 skrev:Nu har jag äntligen fått ändan ur och börjat, så det är tillklippt i varje fall. Är bara syendet + någon form av stängning som jag inte bestämt än kvar.
Enfärgat brunt ... och lent/ludet blir det 8)
Ludet :oops: ? Väntar med spänning.
Användarens profilbild
Av Kaja
McMorrigan skrev:
svas skrev:
McMorrigan skrev:
:heart: Ngr skvättar pressad citron i glaset och med en tunn skiva citron på kanten så är jag en nöjd McMorrigan.
Får man hänga på?? Känner att jag behöver något starkt efter denna helgen... Dottern knäckte Nicke-Nyfiken-filmen och badade Pippi toalettstolen, bland annat...

Men vilken soffa du får Svas!! Sittter mest såhär :shock: för varenda överdrag som presenteras. Det ena snyggare än det andra. Tur att man inte var tvungen att bestämma sig för 4 identiska kuddfodral för att ha i varsitt hörn i sofforna. Det hade blivit omöjligt att välja!!

//Kaja
Användarens profilbild
Av svas
Kaja skrev:
McMorrigan skrev:
svas skrev:
McMorrigan skrev:
Får man hänga på?? Känner att jag behöver något starkt efter denna helgen... Dottern knäckte Nicke-Nyfiken-filmen och badade Pippi toalettstolen, bland annat...

Men vilken soffa du får Svas!! Sittter mest såhär :shock: för varenda överdrag som presenteras. Det ena snyggare än det andra. Tur att man inte var tvungen att bestämma sig för 4 identiska kuddfodral för att ha i varsitt hörn i sofforna. Det hade blivit omöjligt att välja!!

//Kaja
Ginen räcker även till dig Kaja! Välkommen!
Användarens profilbild
Av ZaZi
Jag börjar känna pressen nu :hide: Så fina fodral alla sytt. :heart:

Jag har börjat på mitt bidrag, men det går förtvivlat långsamt. :? Skyller på att Signebus varit hemma hela senaste veckan med pjickaj och glatt humör. :roll: När hon väl somnat på kvällarna sitter jag och stirrar på dumburken eller datorn... Orkar inte vara kreativ.

Men imorgon är det dagis för tösabiten igen! Kanske kan jag då få lite tid över att väcka min slumrande kreativitet! :)
Användarens profilbild
Av Sockertopp
ZaZi skrev:Jag börjar känna pressen nu :hide: Så fina fodral alla sytt. :heart:

Jag har börjat på mitt bidrag, men det går förtvivlat långsamt. :? Skyller på att Signebus varit hemma hela senaste veckan med pjickaj och glatt humör. :roll: När hon väl somnat på kvällarna sitter jag och stirrar på dumburken eller datorn... Orkar inte vara kreativ.

Men imorgon är det dagis för tösabiten igen! Kanske kan jag då få lite tid över att väcka min slumrande kreativitet! :)
Nu tar vi det lilla lugna. Än så länge är det bara februari och jag vill ha några kvar med mig som inte fixat än.....
För tillfället få jag väl också skylla på sjuk dotter men hur länge kan man göra det.... :roll: :lol:
Användarens profilbild
Av svas
Sockertopp skrev:
ZaZi skrev:Jag börjar känna pressen nu :hide: Så fina fodral alla sytt. :heart:

Nu tar vi det lilla lugna. Än så länge är det bara februari och jag vill ha några kvar med mig som inte fixat än.....
För tillfället få jag väl också skylla på sjuk dotter men hur länge kan man göra det.... :roll: :lol:
Vi flyttar i juni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ta det lugnt :heart: . Om ni kollar i trådstarten så har jag inte förväntat mig fodralen i februari. Kuddarna passar ändå inte i vår nuvarande vinröda soffa. Så ta det lugnt. Och pussa på era sjuka döttrar.
Användarens profilbild
Av svas
Delfinens kudde är mer eller mindre klar nu och jag är så himla nyfiken... Åh så spännande!

:app:
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
Nu har jag fått min nya kamera, så nu har det (ostrukna fodralet) blivit provisoriskt uppstoppat och fastnat på bild :vågen: (men den lilla lappen har jag ännu inte fått fast :roll: ).
Fast det är svårtfotat, färgen gör sig verkligen inte rättvisa på bild, den är gyllene, mörkt kopparbrun med härlig lyster i tyget. Ser rätt matt ut på bilden, ljuset blänker i tyget och av lystern syns typ ingenting :? . Men en liten tjuvkik i varje fall
Bild

Och vad gäller "ludet", det var bästa och aningens kryptiska bekrivningen jag kom på. :wink: Tyget är en ganska långhårig velour.
Användarens profilbild
Av Sedum
Vilken bra idé, följer tråden med spänning! :-)
Jo, vet att det är ett tag kvar, men tänkte iaf tipsa om billig kudde för 12:- som jag använde i min soffa. Det gick att trycka in i ett 50x50 fodral utan att sy om, men annars så får man väl ta ut lite innehåll och sy en söm. :D

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/10125306
Användarens profilbild
Av svas
Delfinen_78 skrev:Nu har jag fått min nya kamera, så nu har det (ostrukna fodralet) blivit provisoriskt uppstoppat och fastnat på bild :vågen: (men den lilla lappen har jag ännu inte fått fast :roll: ).
Fast det är svårtfotat, färgen gör sig verkligen inte rättvisa på bild, den är gyllene, mörkt kopparbrun med härlig lyster i tyget. Ser rätt matt ut på bilden, ljuset blänker i tyget och av lystern syns typ ingenting :? . Men en liten tjuvkik i varje fall
Bild

Och vad gäller "ludet", det var bästa och aningens kryptiska bekrivningen jag kom på. :wink: Tyget är en ganska långhårig velour.
Tack för tjuvkiken. Den ser ju rätt rosa ut på bilden men jag litar på att den är mörkt kopparbrun. Låter vackert :loving: och lär matcha mitt hår! Ser fram emot att få hem kudden!
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 18

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?