Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jenny
..köpa något..
Ni ser, en vecka eller två tillbaka så är det KÖRT!
Jag har hittat något så vackert så vackert och jag tror inte att jag kan leva vidare mitt liv utan att få känn apå den, bära i den och gosa lite med den :heart:

(Är det nu man ringer psyk?)

Hur ska jag motivera detta för min kära man? Vad ska jag sälja!?
Användarens profilbild
Av Maerion
:lol:

Tjaa, vad har du kvar och vad vill du ha? Så kan jag berätta sedan vad du ska sälja (om något). Just ja, nästa fråga: hur många gånger i månaden bär du?
Av Jenny
Maerion skrev::lol:

Tjaa, vad har du kvar och vad vill du ha? Så kan jag berätta sedan vad du ska sälja (om något). Just ja, nästa fråga: hur många gånger i månaden bär du?
Jag har min mandarin och min ärta, sen har jag en regnbåge som aldrig får flytta, en leo och en moby.. En denim ergo och två halvor som ska bli ringsjalar... Det vill säga inte så värst mycket att skryta med längre.
På fråga två svarar jag pass 8)
Användarens profilbild
Av Maerion
Tjaa, skulle vara leon då kanske? Vilken har du. Och VAD VILL DU HAAAA kvinna. Måste ju veta vad som passar samlingen. Mandarinen och ärtan är för snygga, och tunna sjalar är så lättknutna och härliga :heart: Men de avlastar ju inte så bra, så då är ju följdfrågan om de används till dina stora barn, om de väntar på en eventuell bebis eller om de kanske är överflödiga ändå..
Användarens profilbild
Av sacha42
en indio siden att färga måste du ha nu då krokusen flyttar :lol:
Användarens profilbild
Av Måsen
Men vad är det nu som är så vackert så vackert som du inte kan leva utan???
Berätta vad det är nu!:this:
Användarens profilbild
Av svas
Kära Tisse. Vi får ta våra småttingar och tvångsbära så att de vänjer sig igen. Jag har en passionsfrukt som används alltför sällan. Lill-pojken vill ju bara gå själv. Men med tvång och en och annan BVC-metod så kan vi nog få till det.

Undrar också vad du suktar efter? Den där gröna gardinen?!?
Användarens profilbild
Av AnKa
svas skrev:Kära Tisse. Vi får ta våra småttingar och tvångsbära så att de vänjer sig igen. Jag har en passionsfrukt som används alltför sällan. Lill-pojken vill ju bara gå själv. Men med tvång och en och annan BVC-metod så kan vi nog få till det.

5 minuters metoden känns ju lite småbesvärlig :hmm: upp 5 min, gå 5 min, knyta om och upp 5 min osv....
Men "bära utan gråt" kanske funkar bättre.
Eller vad sägs om bära-hela-dagenkuren, ska visst funka på alla barn :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av svas
AnKa skrev:
svas skrev:Kära Tisse. Vi får ta våra småttingar och tvångsbära så att de vänjer sig igen. Jag har en passionsfrukt som används alltför sällan. Lill-pojken vill ju bara gå själv. Men med tvång och en och annan BVC-metod så kan vi nog få till det.

5 minuters metoden känns ju lite småbesvärlig :hmm: upp 5 min, gå 5 min, knyta om och upp 5 min osv....
Eller vad sägs om bära-hela-dagenkuren, ska visst funka på alla barn :lol: :lol:
Bild
Användarens profilbild
Av marlene
AnKa skrev:

:Hahaa:
Användarens profilbild
Av svas
marlene skrev:
marcy skrev:En moby kanske vill flytta hit. Vad vill du ha för den?
:roll: :shock: :roll:
Säger det samma.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?