Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Ja, iaf de bärjackor som omtalas här. Jackor man kan ha när man bär. Utanpå sjal/sele. :wink:
Användarens profilbild
Av nennie81
antog ju att det var så, men var ju tvungen att fråga endå :lol:

Men på olika långa personer (som har samma storlek på jacka) sitter ju barnet i lite olika höjd, så hur "flexibla" (hmm tappade ordet men hoppas ni fattar vad jag menar) är öppningen på jackorna (av t ex Felix Pera el. susies kindercoat)
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
nennie81 skrev:antog ju att det var så, men var ju tvungen att fråga endå :lol:

Men på olika långa personer (som har samma storlek på jacka) sitter ju barnet i lite olika höjd, så hur "flexibla" (hmm tappade ordet men hoppas ni fattar vad jag menar) är öppningen på jackorna (av t ex Felix Pera el. susies kindercoat)
Det vet jag däremot inte. Men jag vill gärna veta. :wink: Inte hamnar väl liten på exakt samma höjd varje gång man knyter inte...
Användarens profilbild
Av Mia
Tyras å Knuts mamma skrev:Men i denna bär man nog barnet utan sjal om jag inte missuppfattat
http://www.hipbundles.com/amautik.htm

Jag vill ha.... :lol: :twisted:
Den var ju....
tja orginell :lol: :wink:
Användarens profilbild
Av Daniellas mamma
ååååhhhh!!! en sån är i min önskelista....men hallå!!! den kostar såååååååå mycket, som jag har hört.....
Användarens profilbild
Av Tabby
Tycker att den var väldigt söt :-)
Av ma-jo
Tyras å Knuts mamma skrev:
drömmer om att tillhöra någon ursprungsbefolkning långt bort ifrån "vår" värld :lol:
:wink:
*viskar* Oh vad intressant, här är en till med samma dröm! Fast det är min egen lilla hemlighet :D :D
Användarens profilbild
Av sus
Tyras å Knuts mamma skrev:Men i denna bär man nog barnet utan sjal om jag inte missuppfattat
http://www.hipbundles.com/amautik.htm

Jag vill ha.... :lol: :twisted:
Den var ju hur fin som helst, men jag fattar inte hur barnet sitter. det ser ut som man bara "slänger ner det " i en jättestor luva...
Användarens profilbild
Av Jennelii
Haha..vad gulligt!!
Användarens profilbild
Av nennie81
jag tycker att den var jättefin!! Men sambon skulle nog få slag om jag beställde en sån :roll:

Men pekar åter mot min fundering om det där med öppnigen på jackan (för barnet alltså) sitter den lika bra höjd för banet oavsätt längden på bäraren, man vill ju kunna stänga hyfsat tight om sin skatt en kall och blåsig vinterdag...

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?