Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Tilde_Nova
...eller mer en enkel väska att hänga på vagnen, är det svårt tro? :hmm:

Den väskan jag har nu börjar sjunga på sista versen nämnligen och skulle vilja ha någon liknande igen men har inte hittat någon jag fastnat för..(den är köpt i en affär, inte sydd själv)

Bild

Satt och kollade lite på diddeldi's thaiväska och funtar på om man skulle kunna sy någon sån och ha på vagnen.. :roll:

Eller vad har ni andra för snygga skötväskor till era små? Visa gärna bild om ni har! Köpta som hemsydda! :wink:
Är det någon som har sytt en thaiväska och har bild på, visa gärna upp den också! :D
Användarens profilbild
Av melon
Jag sprang förbi denna läckerbiten häromdagen på min bloggingrunda.

Lite längre handtag, lite fler fack inuti, några små påsar till tvättlappar och smutsiga vikblöjor... *drömma drömma* Nåja, vad är en bal på slottet??? (när ska jag ha tid?)
Användarens profilbild
Av Tilde_Nova
melon skrev:Jag sprang förbi denna läckerbiten häromdagen på min bloggingrunda.

:love: Den var rätt najs! :D
Av vassast
den verkar faktiskt inte så svår att sy alls

det knepigaste brukar vara blixtlås

jag tror du finner ett liknande mönster om du letar lite

lycka till
Användarens profilbild
Av Tilde_Nova
vassast skrev:den verkar faktiskt inte så svår att sy alls

det knepigaste brukar vara blixtlås

jag tror du finner ett liknande mönster om du letar lite

lycka till

Tack tack! :D
Av surftrollet

Lite längre handtag, lite fler fack inuti, några små påsar till tvättlappar och smutsiga vikblöjor... *drömma drömma* Nåja, vad är en bal på slottet??? (när ska jag ha tid?)
Men titta, tyget som lillen hade på insidan av sin sovkorg! :D
Användarens profilbild
Av Mammut
Jag har diddeldis tai-väska på vagnen (eller över axeln!), den rymmer allt! Jag har gjort fack i med blixtlås, och så har jag lösa blöjfodral i så att man kan ta ur bara den om man ska in på nån toa o byta och inte vill dra med hela väskan.
Nackdelen är att den rymmer så mycket så man knappt orkar bära den på axeln, eller så kanske man inte behöver ha 5 par vantar, två böcker, 8 tygblöjor, 4 ombyten, 6 bebisleksaker...osv..:roll:
Användarens profilbild
Av Tilde_Nova
florin skrev:Så här ser en skötväska ut som jag sytt.... Den är alltså som en vanlig väska eg men har fack för blöjor... Å så är handtaget anpassat efter just den vagnen den skulel hänga på.

Bild

Bild

Wow! Läcker! :love:
Va duktig du är!!! :D
Användarens profilbild
Av Tilde_Nova
Mammut skrev:Jag har diddeldis tai-väska på vagnen (eller över axeln!), den rymmer allt! Jag har gjort fack i med blixtlås, och så har jag lösa blöjfodral i så att man kan ta ur bara den om man ska in på nån toa o byta och inte vill dra med hela väskan.
Nackdelen är att den rymmer så mycket så man knappt orkar bära den på axeln, eller så kanske man inte behöver ha 5 par vantar, två böcker, 8 tygblöjor, 4 ombyten, 6 bebisleksaker...osv..:roll:
Hehe..måste man så måste man.. :wink:

"Måste" man ha nåt spec tyg till den eller funkar det med vilket som? :roll:
Användarens profilbild
Av melon
esarina skrev:

Var var var var hittar man det??? *desperat* :lol: :lol: 8)
Användarens profilbild
Av Anso
melon skrev:
esarina skrev:

LETAR JAG MED!!!! :lol:
Användarens profilbild
Av melon
Anso skrev:
melon skrev:
esarina skrev:

LETAR JAG MED!!!! :lol:

http://www.superbuzzy.com/index.php?mai ... 20a&page=6

:eld: :eld: :eld:

bara $17.95
Av Sia
Jag tar mig friheten att länka till en väska som blivit tipsad om förut här på sjalbarn, det var bara lättare att hitta länken bland mina bokmärken än att leta reda på den ursprungliga sjalbarnstråden, men nån annan får ta åt sig äran för att ha sytt den fina skapelsen, (vem var det nu igen? :hmm: )
http://torestorp.egetforum.se/forum/viewtopic.php?t=46

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?