Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kristina
Improviserade lite idag, hade lite ont i axeln så jag ville inte knyta någon vanlig knytning.
Det blev faktiskt oväntat bra, hon hamnade lite långt ner efter ett tag, men annars var det skönt. :)
Jag knöt bara över brösten, bredde ut tyget ordentligt, förde det bakåt och spred ut det över hennes rumpa och sen under hennes ben och knöt fram på magen.

Bild Bild Bild
Användarens profilbild
Av April
Det var ju häftigt! Jag har sett någon liknande knytning på
afrikanska kvinnor - roligt att kunna experimentera själv!

Hur gammal var det nu din dotter var? Saga är 19 månader
och påminner om din lilla tjej... Saga är nämligen lång, smal,
har mycket hår på huvudet :) och är väldigt söt - precis som
din tjej ;-)

Kram
Användarens profilbild
Av Anna
Vi har också knutit något liknande ibland med vanlig sarong när sjalen inte var med (hugo hade sarong som filt hela sommaren). Ergo i all ära men sjalar är mysigare på något sätt. Jag skulle dock behöva större bröst tror jag tyget kasade liksom ner lite väl snabbt.
Användarens profilbild
Av Kristina
Alma är snart 19 månader, så dm är rätt jämngamla. :) Särskilt lång är hon dock inte, 75 cm ungefär.

Jag har ju inte direkt gigantiska bröst (B-kupa för det mesta) men jag tyckte inte att det kasade så himla mycket, kanske för att jag spred ut tyget ordentligt?
Användarens profilbild
Av Anna
säkert har det med tygspridningen att göra. De saronger vi har är tyvärr lite korta så det är ofta svårt att få det riktigt bra.

Det är härliga bilder, ser lite extra exotiskt ut. (även om alla andra som inte bär i sjal tycker allt i sjalväg är hyperexotiskt)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?