Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Tips på litteratur och hemsidor som behandlar ämnet!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Linnea
#462082
Maerion skrev::lol: Underbart! Var såklart tvungen att skriva en liten (vänligt) kommentar. :wink:
var det du, det var ju klockrent :Hahaa:
Av Jenny
#462088
Mamasamueli skrev::oops:

Okej, allihop, se mig djuupt i ögonen.... *hypnotiserar*

KÖÖÖÖP EN TILL SJAAAAAL! :twisted:
MKAY! :twisted: :twisted:
Användarens profilbild
Av smurfis
#462096
:lol: :lol: :lol: Klockrent! :vågen:
Användarens profilbild
Av Elwi
#471568
Gurli skrev:Sektmedlem said...

Jag måste absolut varna för SjalBarn! Det är en grym sekt som genom list och grupptryck tvingar alla medlemmar att sälja vagnen och använda pengarna till sjalar i stället. När man blivit medlem lockas lockas man att fortsätta köpa fler sjalar. Det är ett känt faktum att man efter en tid blir helt beroende av forumet, man har kunnat konstatera fall av mammor som har bränt vid maten för att de suttit som klistrade vid datorn, suktande efter fler sjalar och chattande med likasinnade. Så VARNING! Undvik SjalBarn! Riskerna är alltför stora för att väga upp fördelarna med sjalandet (som att man lyckas laga maten och sätta igång tvättmaskinen och bära ner skräp till insamlingen, eller att det går lätt som en plätt att ge ett övertrött hysteriskt skrikande barn ro att somna, eller att man känner sig lätt som en gasell i julruschen när andra krockar med sina vagnar, eller den där underbara mysiga känslan av att hålla sitt barn så nära så nära... ursäkta mig, jag måste nog iväg och köpa en till sjal) ;)


Kan det månne vara du mammasamueli som skrev det :wink: [/i]

Dagens bästa!! :app:
Av Ma
#522103
....mmmm...jag morrade lite på den där bloggen nyss... jag blir ARG på tonfallet där. Respekt, tack!
Av tumbler
#522276
Suck! Ja, ja, hon har väl läst aftonbladet-bloggen (kommer inte ihåg namnet nu) och har då en snabb uppdatering av sin blogg... lättköpt :roll:

mammasamueli: :rock:



Det är som om det är moderna att vara anti-amning, anti-sjalbärande, anti-samsovning.... :?

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?