- lör jun 11, 2005 09:16
Ja jeg vil høre jeg kloge kvinde om en ide jeg har.
Jeg har en ide som jge syssler med og det er at åbne en hjemmeside med brugte sjalar.
Til at starte med havde jeg tænkt mig kun at sælge Storch, Didy og Hoppediz.
Regner med at kunne sælge stort set ubrugte langsjalar til halvpris, nogen gang lidt mindre andre gange lidt mere.
De vil alle være fejl og plet frie og størstedelen kommer i org. emballage og med knytinstruktioner.
Nogen der har en mening om dette som i vil dele med mig ???
Ville i kunne finde på at købe brugte sjalar sådan et sted ???
Interessen er stor i Dk, da mange ikke har så mange penge at bruge på sjalar.
Jeg vil gerne "ramme" de kvinder som gerne vil have mange sjalar men ikke har råd til at købe dem fra ny.
Nogen der har lyst at dele input med mig
. Det er stadigt kun på tænke stadiet, men det kan lade sig gøre....
Igår kunne jeg f.eks have købt en SIlber Wellen for 365 dkr. Ubrugt. Efter at have taget den hjem skulle jeg nok tage omkring 550 kr. for den, men så får man også en ny sjal.... det er da billigt, ik ?
Håber at få lidt respons fra andre sjal gale kvinder
Kris
Jeg har en ide som jge syssler med og det er at åbne en hjemmeside med brugte sjalar.
Til at starte med havde jeg tænkt mig kun at sælge Storch, Didy og Hoppediz.
Regner med at kunne sælge stort set ubrugte langsjalar til halvpris, nogen gang lidt mindre andre gange lidt mere.
De vil alle være fejl og plet frie og størstedelen kommer i org. emballage og med knytinstruktioner.
Nogen der har en mening om dette som i vil dele med mig ???
Ville i kunne finde på at købe brugte sjalar sådan et sted ???
Interessen er stor i Dk, da mange ikke har så mange penge at bruge på sjalar.
Jeg vil gerne "ramme" de kvinder som gerne vil have mange sjalar men ikke har råd til at købe dem fra ny.

Nogen der har lyst at dele input med mig

Igår kunne jeg f.eks have købt en SIlber Wellen for 365 dkr. Ubrugt. Efter at have taget den hjem skulle jeg nok tage omkring 550 kr. for den, men så får man også en ny sjal.... det er da billigt, ik ?
Håber at få lidt respons fra andre sjal gale kvinder

Kris