Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Tips på litteratur och hemsidor som behandlar ämnet!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ida
#9155682
Ingen som vet? Jag vill beställa den som alla tycker är så bra, men gärna i en förnyad upplaga. Eller är den bättre på engelska kanske slog det mig nu?
Användarens profilbild
Av Droppen
#9155687
Det är två olika böcker och jag tror det är få som hunnit läsa den nya. Den som brukar pratas om är alltså Explosiva barn.

Men personligen tycker jag Problemskapande beteende är mycket bättre, mer konkret. Lånar gärna ut min om du vill :)
Användarens profilbild
Av Ida
#9155965
Droppen skrev:Det är två olika böcker och jag tror det är få som hunnit läsa den nya. Den som brukar pratas om är alltså Explosiva barn.

Men personligen tycker jag Problemskapande beteende är mycket bättre, mer konkret. Lånar gärna ut min om du vill :)
Ok, då vet jag. Jag hade tänkt köpa Problemskapande beteende också, så jag köper den först, men tack för erbjudandet :D
Av dora
#9395761
Ida skrev:Jag hittar två olika av Ross Greene, en ny variant från 2012 som heter Att bemöta explosiva barn. Är det samma bok bara en ny upplaga?


http://www.bokfynd.nu/cgi-bin/v2.0/www/ ... n&x=14&y=3

ja, det är två olika böcker.

den översta "explosiva barn" finns med annan utsida, detta är ett nytryck. inget som skiljer dem åt innehållsmässigt.

den nedersta "att bemöta explosiva barn" har ett behandlingsfokus och då särskilt ur familjeperspektiv.
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?