Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Silverros skrev:Det finns lite ny forskning som visar att oxytocin stärker relationer inom grupper men att det samtidigt främjar etnocentrism -- iden om att den egna gruppen är överlägsen (och de utanför är underlägsna), och i förlängingen spelar en roll i konflikt och våld mellan olika grupper.ninen skrev:Då måste jag passa på att påpeka att oxytocin inte bara är ett gosigt och gulligt hormonVad är det du säger?![]()
http://www.sciencemag.org/content/328/5 ... 8.abstract
Klart det är![]()
Är inte sådär jätte haj på engelska, men ska försöka förstå vad den där artikeln handlar om så snart bebis sover
Silverros skrev:Media verkar ha övertolkat de här studierna lite. Googla på oxytocin och racism så får du se. Men i själva verket var det bara i vissa fall som man såg ett samband mellan oxytocin och agressivitet utåt, och det verkar som om man forskar vidare på det för att förstå bättre.
Jaha! Men så spännande!
NU måste jag sätta mig in i allt.
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?