Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Tips på litteratur och hemsidor som behandlar ämnet!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Skåning07
#8571419
Hej,

Finner inte längre Moens ABC-tidningen! :(
Hur ska jag komma åt och finna,läsa de intressanta artiklarna?
Av Skåning07
#8571477
Hm, jag vet.
Önskar jag hade sparat ner sidorna. Så mycke jag inte hann läsa, mycket jag vill läsa om samt tipsa andra om.
Av Isadora
#8571568
:( Så ledsen jag blir av att höra att hon är borta. Vad var det som hände?


Tänk om hennes anhöriga viste hur stor nytta och glädje så många föräldrar haft av hennes hemsida genom åren. Jag var med på hennes underbara mailinglista som fanns när mina äldsta barn var små. Är det någn som vet om hennes böcker fortfarande går att köpa? Jag skulle så väldigt gärna vilja ha dem. Tror ni man kan kontakta någn anhörig och berätta hur mycket hennes sida betydde för så många? :heart:
Av Skåning07
#8572645
Isadora skrev::( Så ledsen jag blir av att höra att hon är borta. Vad var det som hände?


Tänk om hennes anhöriga viste hur stor nytta och glädje så många föräldrar haft av hennes hemsida genom åren. Jag var med på hennes underbara mailinglista som fanns när mina äldsta barn var små. Är det någn som vet om hennes böcker fortfarande går att köpa? Jag skulle så väldigt gärna vilja ha dem. Tror ni man kan kontakta någn anhörig och berätta hur mycket hennes sida betydde för så många? :heart:

Undrar detsamma?
Hoppas de anhöriga ger ut hennes texter på något sätt.
Användarens profilbild
Av Smyfröken
#8572661
Jag beställde hennes bok Trygga barn... på hemsidan innan den togs bort. Jg visste då inte att hon gått bort. Jag antar att min beställning försvann då de tog bort sidan... Jag hoppas också att man kommer att kunna köpa hennes böcker på något annat sätt...
Av Isadora
#8602381
Hur länge ska man vänta då? Den allra första sidan man kommer in på laddas bara om och om igen. Vill så gärna komma åt sidan för att spara ned artiklarna i datorn.
Användarens profilbild
Av zink
#9120514
morgon skrev:Cecilia Moen är ju avliden så jag antar att hennes anhöriga har tagit beslutet att stänga sidan. jag var på begravningen men har ingen kontakt med hennes anhöriga nu. Jag skrev ut alla sidorna i somras.
Om du har tillgång till en kopiator som skapar PDF:er så kanske du kan köra dem där (jag har det annars).

Och förstås kolla med de anhöriga om copyright då angående att distribuera dem digitalt till intresserade...
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?