Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Tips på litteratur och hemsidor som behandlar ämnet!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av vimla
#7505064
Men menar ni att det är risk för att läsaren blir anti hennes idéer om de inte har hennes tänk från början?
Användarens profilbild
Av vimla
#7505175
Mhm. Vad synd, för då blir det ju en bok för klubben för inbördes beundran, om jag ska hårddra det. Men jag får läsa själv och känna efter om den funkar som present.
Användarens profilbild
Av miom
#7505580
Vickla skrev:Mhm. Vad synd, för då blir det ju en bok för klubben för inbördes beundran, om jag ska hårddra det. Men jag får läsa själv och känna efter om den funkar som present.
Fast jag håller inte med riktigt. Jag har satt boken i händerna på tre personer varav två blev helt absorberade och tagna. Det var deras absolut första kontakt med denna typ av föräldrarskap (nyblivna föräldrar) Den tredje har läst massor och för henne blev det nog en bok bland av alla. För nyblivna föräldrar som inte hunnit skaffa sig en massa sanningar tror jag att den funkar utmärkt.
Användarens profilbild
Av vimla
#7505759
miom skrev:
Vickla skrev:Mhm. Vad synd, för då blir det ju en bok för klubben för inbördes beundran, om jag ska hårddra det. Men jag får läsa själv och känna efter om den funkar som present.
Fast jag håller inte med riktigt. Jag har satt boken i händerna på tre personer varav två blev helt absorberade och tagna. Det var deras absolut första kontakt med denna typ av föräldrarskap (nyblivna föräldrar) Den tredje har läst massor och för henne blev det nog en bok bland av alla. För nyblivna föräldrar som inte hunnit skaffa sig en massa sanningar tror jag att den funkar utmärkt.
Vad bra! Det låter hoppfullt. Det måste ju ändå vara författarens vilja, att nå ut till fler föräldrar och vara en motvikt till auktoritära metoder?
Användarens profilbild
Av Monique29
#7506664
Tycker att boken passar för att bonka in i vissa föräldrar lite vett då hon oftar använder utropstecken :wink:
Men jag vet inte riktigt.
Kommer att läsa den igen.
Lutar åt + hållet.
Av lynnis
#7510002
Mitt mycket kortfattade intryck av boken är att jag tycker det ligger mycket i det hon skriver men jag gillar inte tonen som genomsyrar den. Ska läsa den igen och försöka bli klok på varför den irriterar mig :hmm:
Användarens profilbild
Av Jolin
#7510058
Molinia skrev:
naimiez skrev:Någon som vill sälja sin?

Jag vill! :D
Om naimiez ångrar sig så är jag intresserad av att köpa din
Användarens profilbild
Av vimla
#8097322
MariaKB skrev:Någon annan som vill sälja sin bok?
Ja, jag kan nog tänka mig att göra det. Har läst den men känner inte att jag måste behålla den. Ska bara bläddra i den hemma först för säkerhets skull (är på jobbet nu 8) )
Av MariaKB
#8097372
Vickla skrev:
MariaKB skrev:Någon annan som vill sälja sin bok?
Ja, jag kan nog tänka mig att göra det. Har läst den men känner inte att jag måste behålla den. Ska bara bläddra i den hemma först för säkerhets skull (är på jobbet nu 8) )
super! :)
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 15

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?