Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Tips på litteratur och hemsidor som behandlar ämnet!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
Fleecesjal från Calin Bleu, vad är det för något? Jag hittade ingen sådan på "Knyt-an"s hemsida.
Användarens profilbild
Av zmurfan
En vild gissning är att hon inte fått hem dom riktigt ännu. Jag har varit i kontakt med Annsofi på Babyhip och det är hon som förhandlar om
Calin Bleu's fleecesjalar. Jag ska ta hem dem med till min webshop som öppnar ca nästa vecka. Och jag pratade med Annsofi under den här veckan och hon var fortfarande i förhandlingar med Anne på Calin Bleu då. Jag hoppas de har förhandlat klart snart så att de kommer till sverige.

Men vill du se hur de ser ut kan du kika på www.calinbleu.com

:)
Av Annsofi
Calin Belu (= en blå kram) drivs av Anne Dhir i England. Microfleece sjalen är en av hennes produkter. Den är 5 meter lång och 50 cm bred med lätt avsmalnande ändar vilket gör den smidig att knyta. Det är en underbar långsjal för små. Den är lätt stretchig men inte fullt som en trikåsjal vilket gör att man även bär tyngre barn utan bekostnad av mjukhet och följsamhet.

Calin Bleus microfleece sjal finns i lager på Knyt-an och hos Zmurfan när hennes butik är öppnad.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Annsofi skrev: Calin Bleus microfleece sjal finns i lager på Knyt-an och hos Zmurfan när hennes butik är öppnad.
Hos mig finns den så fort domänregistreringen gått igenom... håll utkik! :)
Användarens profilbild
Av KATARINA
Ser att Ann-Sofi svarat. :) Den är helt ny och jag har tyvärr haft lite problem med hemsidan men ska lägga in det så fort som möjligt. Ska även testbära den förstås :D
Användarens profilbild
Av Helena
Hur tål den tvätt ? Är inte fleece lite mer ömtåligt än t ex vävda sjalar?
Användarens profilbild
Av zmurfan
*läser innantill på tvättrådslappen*

"100% polyester, tvättas i 40 grader, stryks vid högst 110 grader, kemtvätt i bensin, ren alkohol eller perklorat, bleks ej"
"Short spin, Do not wring, Made in UK"

Så står det på tvättrådslappen på fleecesjalarna iallafall.

Tillägg: den är mjuk och skön och har lite smått avsmalnade ändar. Jag klarar att göra omslutet med knuten bak och får en 30 cm svans ungefär. Skulle kanske klara att göra med knuten fram men då blir det knyta längst ut i ändarna och det vill jag inte.
Användarens profilbild
Av Tinalqua
Zmurfan varför kan man inte klicka på din länk?
Användarens profilbild
Av zmurfan
Tinalqua skrev:Zmurfan varför kan man inte klicka på din länk?
För att den inte finns ännu. Jag gör en klickbar länk av den när domännamnsregistreringen är klar. Men just nu väntar jag bara..... :)
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Blir inte fleece väldigt noppigt?
Användarens profilbild
Av Aurian
Sannasmamma skrev:Blir inte fleece väldigt noppigt?
Inte om man bara tvättar tillsammans med syntetmaterial, vad jag förstått! Nopprorna är väl i själva verket bomullsludd som fastnat i syntetmaterialet :D
Användarens profilbild
Av tinaw
Kan vara. Men det kan också vara dålig kvalitet på fleece. Det finns fleece som inte noppar sig just, den kallas för "antipillingbehandlad".
Användarens profilbild
Av Mia
Jag ska be Anne att få prova en nästa vecka och kan då komma med lite synpunkter!
Tycker den verkar såå mysig!
Användarens profilbild
Av KATARINA
Jag har hunnit prova den lite grand och den är väldigt mysig! Känns som ett mellanting mellan en vävd och en elastisk sjal. Mjuk och följsam men ändå stadigare än en trikåsjal. Jag har testat med Elias som väger 12 kilo både med x-omslut och x-omslut 2. Den är 5 meter lång och 50 cm bred i mitten och smalnar av lite grand så den blir 30 cm i ändarna. Den blev inte heller så varm osmjag trott.
Användarens profilbild
Av mallinpallin
Drar inte en sån åt sig ett ton katthår om man råkar ha två såna odjur??
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?