Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Tips på litteratur och hemsidor som behandlar ämnet!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Picea
Marit skrev:
Picea skrev:Freud betonade sexualdrifterna väldigt mycket, ja, och det tycker jag att Ljungberg också gör litet väl mycket ibland. Han tar t o m upp penisavund och "önskan om att bli penetrerad/penetrera" och sånt som jag tycker låter jättedumt.
Fast jag tolkade det som att Ljungberg tog upp det som exempel på stolligheter som inte hade med människans ursprungliga fungerande att göra... :hmm:
Ja, det är stolligheter som folk trodde på för 100 år sen. Ingen tror så nu, det är det jag menade, att Ljungberg hänvisar till Freuds uråldriga och sexfixerade tänkande.
Användarens profilbild
Av Picea
Alltså, tror ni att det verkligen är det "normala", mest ursprungliga att rikta ilskan enbart mot föräldrarna när man har fattat att det inte är de som är de stora skurkarna? Enligt Ljungberg skulle det väl handla om kapitulationstransformationer och liknande när kapitulationsrollen övergår från att lyda föräldrarna till att lyda samhället eller vem vi nu lyder, och då borde väl föräldrarna vara ute ur bilden?

Jag är medveten om att det ser ut som att jag blåförsvarar mina föräldrar och att ni blåtolkar det som en väldigt effektiv kapitulation, och det är ju svårt för mig att argumenera mot. Voilá, här har ni Ljungbergs metodproblem! Men vad jag egentligen vill ha fram är att jag inte tror att ens föräldrar har hela skulden, utan att många i ens närhet, dagisfröknar, skolpersonal, läkare och andra myndighetspersoner som man har förtroende för orsakar primära kapitulationer.

Menar ni att det är nödvändigt att gå hela vägen tillbaka till föräldrarna när det gäller alla kapitulationer? Det är ju annars i skolåldern som fantasin brukar anses försvinna.
Användarens profilbild
Av Picea
Vad är primalterapi?
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?