Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Tips på litteratur och hemsidor som behandlar ämnet!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Greta Garn
Jag var just inne i en barnbutik (med lillskruttan i sjalen) och blev "haffad" av en tjej som jobbade i butiken. Hon frågade en del om att bära i sjal och nämnde att hon gärna hade tagit in sjalar till försäljning. Hon hade valt att inte göra detta efter ett samtal med en läkare som hävdade att barnen som bärs i sjal får problem med höfterna. Så nu behöver jag få fram vetenskapliga bevis för att så inte är fallet. Sjalfrälst som jag är och med en utbildning i källkritisk granskning, så måste det vara "tunga" fakta.

Om det nu mot förmodan är någon som orkat läsa mitt svammel, kan ni hjälpa mig med lite info. Snälla

Greta Garn, mamma till tre troll
Användarens profilbild
Av Alex
På sjalbarns startsida, gå in på Artiklar. Där finns en massa fakta. Heja! Heja! 8) :D
Användarens profilbild
Av Mia
:lol: :lol: :evil:
Babydax på kungsmässan?! Henne har jag också råkat ut för!
Tipsa hnne om att komma in hit och disskutera! Samt att titta på babyboom och skaffa kött på benen till alla knasiga påståenden hon kommer med.. De andra där verkar trevligare, synd bara att det är denna brud som verkar ha "huvudansvaret"..

http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewt ... alb%E4rare

Jag är fd Kba/Säröbo... :wink:
Användarens profilbild
Av Greta Garn
Babydax på Kungsmässa ja....
Jag blev så oerhört frusterad över hennes angrepp, så jag ville egentligen gå tillbaka med ett par artiklar, som hon inte kan ifrågasätta. Jag blir ju inte mindre frustrerad när jag hör att jag inte är den första hon ger sig på. :evil:

Greta Garn, mamma till tre troll
Användarens profilbild
Av nimbus
Nu har det ju hänt ett antal gånger att sjalare blivit påhoppade av henne. Varför inte samla ihop ett gäng nu då å åka å ge henne svar på tal? Hon verkar ju inte "upplyst" direkt.

Jag hade nog själv inte vetat vad jag skulle säga. Men att ge henne artiklar eller nåt är väl bra.

kram
//Linda
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?