Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här hittar du erbjudanden och information från våra annonsörer!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av April
#569379
I denna del av forumet, hittar du information och erbjudanden från våra annonsörer.

Trevlig läsning! :-D (varning: denna del kan skapa beroende och stora hål i plånboken ;-))
Användarens profilbild
Av Panakeia
#570796
kan inte alla som annonserar här skriva företagsnamnet först i rubriken? nu vet man ju inte vilket företag det är som skrivit annonsen förrens man klickat på den...känns lite rörigt...
Användarens profilbild
Av diddeldi
#570948
Panakeia skrev:kan inte alla som annonserar här skriva företagsnamnet först i rubriken? nu vet man ju inte vilket företag det är som skrivit annonsen förrens man klickat på den...känns lite rörigt...
spelar det nån roll? antingen är man väl intresserad av erbjudandet eller inte :wink: . det är svårt att få plats med det man vill skriva i rubriken ändå tycker jag.
Användarens profilbild
Av zink
#9442148
Alla Sjalbarns-annonsörer är borta nu alltså? Eller finns de på nån särskild sida?
#9442164
Jag har annonserat tidigare och slutade eftersom det var för dyrt och knappt gav något resultat..blev också förvånad av att se att de var borta..kanske samma har hänt med de andra annonsörerna. *Nyfiken* Hur kommer sjalbarn att drivas utan annonserna? Skulle den som nu driver sjalbarn kunna tänka sig att göra på annat sätt - ex skulle annonserna kunna vara affiliatelänkar som ingen betalar något för och att sjalbarn får inkomst genom % på länkarna. Som en idé: Jag erbjuder affiliateprogram för våra verksamheter för saker som delvis är relaterade som bärsjalarna.
Användarens profilbild
Av zink
#9442216
daniel.blomsterhage skrev:
zink skrev:Alla Sjalbarns-annonsörer är borta nu alltså? Eller finns de på nån särskild sida?
De som annonserade när jag tog över sjalbarn är borta.
Det slog mig nu att de som var till höger och vänster inte är där längre men jag minns inte när de försvann. Var det alltså i maj ifjol :shock: Time flies!
Användarens profilbild
Av Zilver
#9442218
zink skrev:
daniel.blomsterhage skrev:
zink skrev:Alla Sjalbarns-annonsörer är borta nu alltså? Eller finns de på nån särskild sida?
De som annonserade när jag tog över sjalbarn är borta.
Det slog mig nu att de som var till höger och vänster inte är där längre men jag minns inte när de försvann. Var det alltså i maj ifjol :shock: Time flies!
Nej, de var där för några veckor sedan i alla fall :D
#9442226
Zilver skrev:
zink skrev:
daniel.blomsterhage skrev:
zink skrev:Alla Sjalbarns-annonsörer är borta nu alltså? Eller finns de på nån särskild sida?
De som annonserade när jag tog över sjalbarn är borta.
Det slog mig nu att de som var till höger och vänster inte är där längre men jag minns inte när de försvann. Var det alltså i maj ifjol :shock: Time flies!
Nej, de var där för några veckor sedan i alla fall :D
Det har försvunnit någon annonsör då och då, Kokobello och Pognae var de sista som var kvar, tror de försvann runt månadsskiftet.
Användarens profilbild
Av zink
#9442254
Åhå, då var jag inte helt zonkad i minnet i alla fall 8)
Av Naoli
#9442588
Jag saknar de gamla annonserna, kändes genuina och relevanta för gruppen av användare.
(och ett bra ställe att börja leta bra bärverktyg, tygblöjor och andra kul/användbara med inte så kommerciella.)
#9442592
Andelle skrev:
Zilver skrev:
zink skrev:
daniel.blomsterhage skrev:
zink skrev:Alla Sjalbarns-annonsörer är borta nu alltså? Eller finns de på nån särskild sida?
De som annonserade när jag tog över sjalbarn är borta.
Det slog mig nu att de som var till höger och vänster inte är där längre men jag minns inte när de försvann. Var det alltså i maj ifjol :shock: Time flies!
Nej, de var där för några veckor sedan i alla fall :D
Det har försvunnit någon annonsör då och då, Kokobello och Pognae var de sista som var kvar, tror de försvann runt månadsskiftet.
Men är det för att de affärerna eller webshopparna inte finns längre eller för att de valt att inte längre annonsera här?
#9442604
Smultronbarn skrev:
Andelle skrev:
Zilver skrev:
zink skrev:
daniel.blomsterhage skrev:
zink skrev:Alla Sjalbarns-annonsörer är borta nu alltså? Eller finns de på nån särskild sida?
De som annonserade när jag tog över sjalbarn är borta.
Det slog mig nu att de som var till höger och vänster inte är där längre men jag minns inte när de försvann. Var det alltså i maj ifjol :shock: Time flies!
Nej, de var där för några veckor sedan i alla fall :D
Det har försvunnit någon annonsör då och då, Kokobello och Pognae var de sista som var kvar, tror de försvann runt månadsskiftet.
Men är det för att de affärerna eller webshopparna inte finns längre eller för att de valt att inte längre annonsera här?
Jag tror absolut butikerna finns kvar.
#9443196
Priset var för högt och avkastningen för dålig. Sen finns det andra sätt att annonsera som genom affiliates, det fanns inte så mycket då men är rätt vanligt nu. Många webbshops kommer och går. Det är en svår marknad. Många som säljer och få som köper. De största och de första finns kvar och de får nog mycket trafik från den kundgrupp som de byggt upp.

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Att hitta en mångfald av kvalitetsprodukter […]

If it were me, watching a Hollywood action movie […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?