Aktuellt datum och tid: mån mar 01, 2021 04:48
Moderatorer: krakri, God_cares, Hell Cat, Asia
Måste erkänna att det är enormt påfrestande att inte veta hur du mår och vad du gör..... 😕
Denandrakvinnan skrev:igår kväll fick jag ett mail...Måste erkänna att det är enormt påfrestande att inte veta hur du mår och vad du gör..... 😕
Och jag ser att han är inne och tittar i vår konversation flera gånger om dagen.
men jag kan och vill inte skriva, han har gjort slut. Jag måste komma ihåg det, hur svårt det än är.
SCSI skrev:Måste erkänna att det är enormt påfrestande att inte veta hur du mår och vad du gör..... 😕
"Det skulle du veta om du inte gjort slut..."
Blä!
linamh skrev:SCSI skrev:Måste erkänna att det är enormt påfrestande att inte veta hur du mår och vad du gör..... 😕
"Det skulle du veta om du inte gjort slut..."
Blä!
Ja, eller hur.Det hade varit en sak om han gjort slut mycket tidigare och inte lovat att han skulle skilja sig, då hade ni kanske haft kontakt. Nu kan han fan inte både äta kakan och ha den kvar längre...
![]()
![]()
SCSI skrev:Jo, han behöver fan i mig redogöra för sina skäl!!
Fyfan.
Denandrakvinnan skrev:Det är inte vad han vill med sitt liv egentligen och det var ett beslut att "inte skilja mig just nu" snarare än ett beslut där han valde sin fru. Han är precis panikslagen inför vad en skilsmässa innebär och är inte säker på att han orkar genomföra den.
CAKirre skrev:Jag har följt din tråd och jag vill egentligen bara be dig om en sak.
Snälla du, läs igenom dina inlägg i denna tråd som om det var en av dina bästa vänner som hade skrivit den. Fundera över vad du skulle känna och säga då.
Vad skulle du råda din älskade och bästa vän att göra om hon var i denna sits?
Denandrakvinnan skrev:Alla som skilt sig vet hur inihelvete svårt det är att genomföra det, även efter att man vet att det är det man vill och måste.
linamh skrev:Denandrakvinnan skrev:Alla som skilt sig vet hur inihelvete svårt det är att genomföra det, även efter att man vet att det är det man vill och måste.
Jag vet. Jag säger inte att han inte vill vara med dig. Jag säger att han måste bestämma sig. Och ja, jag tycker du ska låta honom vara helt så länge han inte skilt sig.
SCSI skrev:Jag köper hela djälvrespektbiten. Men... Hjärtat vill ha vad hjärtat vill ha.
Jag är själv en sån trög/tjurskallig person som inte KAN släppa nåt förrän jag känner att jag verkligen gjort ALLT. Ett par varv, helst. Så jag utgår från att TS är i nån sån loop oxå. Man trillar ur dem förr eller senare om man inte kommer nånvart, när man är redo att släppa.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster