Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Behålla din anonymitet i "glädje som sorg" - "lätt eller tungt"

Moderatorer: krakri, God_cares, Asia

Av Osäkert
Jag har lämnat en väldigt lång relation och är egentligen inte redo att gå in i något nytt seriöst förhållande. Däremot skulle jag mer än gärna vilja få tag i en KK för trevliga stunder på regelbunden basis :rodna:

Men hur fasen ska jag våga hitta någon? Hur vågade jag det för 15 år sen? Då slängde jag mig ut på nätet utan vare sig säkerhets- eller konsekvenstänk. Dejtade ganska friskt. Nu känner jag mig gammal och osexig, och alldeles för medveten om alla potentiella faror som lurar bland män där ute :roll:

Har blivit medlem på Darkside för att försöka hitta någon med likasinnade "intressen". Och det är kul och spännande att maila med folk en stund, men sen är det som att mitt intresse för personen ifråga bara dör, eller att rädslan tar över när det börjar bli tal om att ses och ta en kaffe :hmm:

Känner mig frustrerad över min egen osäkerhet som plötsligt har dykt upp :hopmad:
Användarens profilbild
Av Aspasia
Jag kan relatera :heart:
Själv skulle jag gärna hitta en mer seriös relation men skulle inte ha något emot något KK-liknande heller. Men precis som du är jag dödsnervös för att träffa någon IRL.

Förutom den inte helt försumbara risken med allt katastrofalt som kan inträffa har jag en släng av social ångest så jag har inte vågat lämna skärmen trots att jag haft flera möjligheter. Senast idag fick jag en uppenbar invit från en väldigt söt och mycket yngre kille på facebook dating :hide: Jag vill liksom skriva i flera veckor innan jag träffas och det har ju ingen tålamod med verkar det som.

Så jag har inget vettigt att bidra med men du är inte ensam.
Användarens profilbild
Av kapdurk
Ta en kaffe på en offentlig plats törs du göra tänker jag?!

Men följ för all del inte med någon dejt hem utan att ha träffat de flera gånger innan.
Du har ju rätt i att det finns knäppisar därute och tyvärr har väl solochvårare och hyenor en benägenhet att använda sej av mötesplatser på nätet?
Finns det någon människa i en förening/aktivitet som du känner något intresse för?
Som du kan fråga om ni ska fika och sedan se om det leder till hångel?
Det är troligen säkrare att försöka där än med någon helt okänd.
Användarens profilbild
Av Gammeltuve
Har du någon i din nuvarande bekantskapskrets du skulle kunna tänka dig att ha den relationen med? Det kan bli lite skruvat eftersom relationen med en person ändras efter att man varit i säng med varann, men är det någon du redan känner så riskerar du inte att träffa någon knäppgök från nätet.
Användarens profilbild
Av MuuM
Osäkert skrev: tis jun 07, 2022 18:21 Jag har lämnat en väldigt lång relation och är egentligen inte redo att gå in i något nytt seriöst förhållande. Däremot skulle jag mer än gärna vilja få tag i en KK för trevliga stunder på regelbunden basis :rodna:

Men hur fasen ska jag våga hitta någon? Hur vågade jag det för 15 år sen? Då slängde jag mig ut på nätet utan vare sig säkerhets- eller konsekvenstänk. Dejtade ganska friskt. Nu känner jag mig gammal och osexig, och alldeles för medveten om alla potentiella faror som lurar bland män där ute :roll:

Har blivit medlem på Darkside för att försöka hitta någon med likasinnade "intressen". Och det är kul och spännande att maila med folk en stund, men sen är det som att mitt intresse för personen ifråga bara dör, eller att rädslan tar över när det börjar bli tal om att ses och ta en kaffe :hmm:

Känner mig frustrerad över min egen osäkerhet som plötsligt har dykt upp :hopmad:
Darkside har ju ofta fikaträffar (åtminstone i Stockholm) dit man kan gå för att träffa och lära känna folk. Sen är ju stalltipset att hitta nån i en intresseförening, då träffar du dem först. Fast det kanske är mer för ett förhållande än kk.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?