Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av 4ungar
jag såg någon som hade gjort egna små trosor o de var så fina.... :D o eftersom tösen har så liten storlek så hittar jag inga som sitter perfekt på henne :roll:

så vad är det för tyg o vad ska jag tänka på när jag syr o dubbelt tyg i grenen väll.... tänkte att jag vill ha med brett gummiband i mudd kant eller gummiband i ner vikt tyg, vilket som blir bäst

HJÄLPvet inte alls hur jag ska göra :roll: :lol:
Användarens profilbild
Av linafelicia
Jag sydde lite kalsonger till Rasmus när han precis slutat med blöja och hade för liten rumpa för dom minsta kalsongerna.
Då gjorde jag så att jag köpte ett par kalsonger i minsta storleken och ritade av och sen fick jag sy några par och ändra mönstret efterhand för att få till ett bra mönster.
Jag använde mig av gamla avlagda t-shirtar som tyg. Mjukt och gosigt och dessutom gratis :lol:
Användarens profilbild
Av 4ungar
linafelicia skrev:Jag sydde lite kalsonger till Rasmus när han precis slutat med blöja och hade för liten rumpa för dom minsta kalsongerna.
Då gjorde jag så att jag köpte ett par kalsonger i minsta storleken och ritade av och sen fick jag sy några par och ändra mönstret efterhand för att få till ett bra mönster.
Jag använde mig av gamla avlagda t-shirtar som tyg. Mjukt och gosigt och dessutom gratis :lol:
japp precis därför täkte jag sy ALLA trosor e förstora :roll:
Användarens profilbild
Av 4ungar
naimiez skrev:Fråga Apelsin ;-)
får hoppas hon tittar in här då :wink:
Användarens profilbild
Av linafelicia
4ungar skrev:
linafelicia skrev:Jag sydde lite kalsonger till Rasmus när han precis slutat med blöja och hade för liten rumpa för dom minsta kalsongerna.
Som jag minns det hade dom minsta storlekarna anpassats för att sitta utanpå blöjan :roll: så dom var ju jättestora!
Jag fick rita av och sen ta bort en massa för att dom skulle passa till hans lilla söta rumpa.
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
4ungar skrev:
ill vilken storlek önskas, jag har ett par pyttesmå kvar här hemma som Nemi växt ur.
Användarens profilbild
Av 4ungar
74/ 80 har hon men jag har ett par pytte 86 som passar henne 8)

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?