Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaja
Bild

Nu ska det visserligen regna i morgon. Men, båda mina barn behövde solhattar och under tiden jag stod ute och klippte så kom grannens barn och "beställde" varsina hatt. Ellen får Pippi, Jakob och kompisen får Spiderman, fast med olika färg på fodertyget och Ellens kompis får brandmän och brandbilar. Hoppas nu bara att de passar i storlek! Jo. Det ÄR fem hattar, men jag var lite osäker på vilken modell som jag gillade bäst, så jag har testat lite. Och, det finns säkert fler barn i grannskapet som behöver solhattar... :lol:

//Kaja
Användarens profilbild
Av Aurian
:tumup:

Om du inte vet vad du ska göra av din energi så köper jag gärna ett par spindelmannen hattar av dig ;-) Eller en spindelmannen och en pippi :-)

Vilja har hittils den här sommaren slarvat bort inte mindre än tre solhattar :roll: Börjar visst bli dags för mig att sätta mig och sy ett gäng kanske :roll: (Fast ja... Har varken mönster eller min symaskin just nu...)
Användarens profilbild
Av Kaja
Aurian skrev::tumup:

Om du inte vet vad du ska göra av din energi så köper jag gärna ett par spindelmannen hattar av dig ;-) Eller en spindelmannen och en pippi :-)

Vilja har hittils den här sommaren slarvat bort inte mindre än tre solhattar :roll: Börjar visst bli dags för mig att sätta mig och sy ett gäng kanske :roll: (Fast ja... Har varken mönster eller min symaskin just nu...)
Jag vet var jag BORDE lägga min energi. Jag har massor klänningar och byxor i varierande stadie av färdigställande på klippbordet i mitt syrum och ÄNDÅ så sätter jag mig och syr solhattar. Nåja. Ungarna BEHÖVER verkligen solhattar, i synnerhet sonen.

Ska kolla passformen på solhattarna och om det är någon som skulle råka vara fel storlek så återkommer jag...

//Kaja
Användarens profilbild
Av Aurian
Kaja skrev:
Aurian skrev::tumup:

Jag vet var jag BORDE lägga min energi. Jag har massor klänningar och byxor i varierande stadie av färdigställande på klippbordet i mitt syrum och ÄNDÅ så sätter jag mig och syr solhattar. Nåja. Ungarna BEHÖVER verkligen solhattar, i synnerhet sonen.

Ska kolla passformen på solhattarna och om det är någon som skulle råka vara fel storlek så återkommer jag...

//Kaja
:eld: Jag vet hur det är det där med jag boooorde.... ;-)
Användarens profilbild
Av binaem
Vilken härlig bild
Användarens profilbild
Av Kaja
Pilotta skrev:Fina hattar, du måste vara SUPERSNABB som hinner så mycket.
Njae. Men, om man syr EN hatt och det tar en timme, så tar det väldigt sällan två timmar att sy två stycken. Massproduktion lönar sig.

Och, tv-tittande är nedlagt sedan länge och någon annan fritid än symaskinen har jag inte...

//Kaja
Av Smultronbarn
Och jag som tyckte det var knapigt att sy EN hatt... :wink: Fast det kanske berodde på mönstret jag hade oxå... :roll:

Fina hattar i alla fall! :tumsup:
Användarens profilbild
Av a-k
Kaja skrev:Bild

Nu ska det visserligen regna i morgon. Men, båda mina barn behövde solhattar och under tiden jag stod ute och klippte så kom grannens barn och "beställde" varsina hatt. Ellen får Pippi, Jakob och kompisen får Spiderman, fast med olika färg på fodertyget och Ellens kompis får brandmän och brandbilar. Hoppas nu bara att de passar i storlek! Jo. Det ÄR fem hattar, men jag var lite osäker på vilken modell som jag gillade bäst, så jag har testat lite. Och, det finns säkert fler barn i grannskapet som behöver solhattar... :lol:

//Kaja

:eld: :tumsup: :app:

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?