Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sami
Gör du den rak eller bågad

Förklaringen till varför jag började med "valstjärtsformen" var att jag kunde lägga knytbanden i kors och fästa på motsatt sida på så sätt få en huvliknande konstruktion som passar både större och mindre huvuden (tex ergons huva passar inte barn med större huvud)
gör du som en valstjärt så formar den sig bra och man kan om man vill sätta en tryckknapp uppepå så blir det en huva... men tänk då på att fästa banden lite länger ner åt sidorna

Lycka till
Sami
på Pepplon
Av anpa
Sami skrev:Gör du den rak eller bågad

Förklaringen till varför jag började med "valstjärtsformen" var att jag kunde lägga knytbanden i kors och fästa på motsatt sida på så sätt få en huvliknande konstruktion som passar både större och mindre huvuden (tex ergons huva passar inte barn med större huvud)
gör du som en valstjärt så formar den sig bra och man kan om man vill sätta en tryckknapp uppepå så blir det en huva... men tänk då på att fästa banden lite länger ner åt sidorna

Lycka till
Sami
på Pepplon
Tack för tipset :D ! Dina MT´s är ju så väldans snygga!!! :D

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?