Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Ni som är vana: Hur viktigt är det att tvätta tygerna innan man syr? Det är ju så TRÅKIGT :evil:
Senast redigerad av Sara med alla barnen den sön okt 30, 2005 21:05, redigerad totalt 1 gånger.
Av Petra
Viktigt om det krymper!! Sydde ett påslakanset till en av grabbarna där det krympte rejält i första tvätten. :x

Så nu tvättar jag allt med en liten bit vitt lakan, för att se om det färgar. :lol:
Användarens profilbild
Av amöba
Det är tråkigt att tvätta, men ännu tråkigare när man sytt och fixat och det sedan krymper och/eller vrider sig... :cry: *vis av erfarenhet*
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
amöba skrev:Det är tråkigt att tvätta, men ännu tråkigare när man sytt och fixat och det sedan krymper och/eller vrider sig... :cry: *vis av erfarenhet*
Instämmer... fördj*vligt framförallt om man har dragkedjor inblandade.... :evil:
Av Signatur
Viktigt!
Ett par jättefina (dyra) gardiner kan jag inte använda mer eftersom jag inte orkade tvätta tyget innan jag sydde. Dumt dumt :(
Användarens profilbild
Av tinaw
Viktigt! Tyvärr är även jag vis av erfarenhet :wink: Tyget inte bara krymper, det kan liksom vrida sig oxå. Blir helt fel o jättefult om man sytt innan. ogjort arbete.
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Jaha! Tur att jag bokat tvättstugan idag då. :evil: :roll:
Tack för raka besked! :wink:
Av luxia
Signatur skrev:Viktigt!
Ett par jättefina (dyra) gardiner kan jag inte använda mer eftersom jag inte orkade tvätta tyget innan jag sydde. Dumt dumt :(
De kanske kan bli en sjal? :lol: :twisted:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?