Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Björklöv
Jag har äntligen kommit mig för att göra den där skötväskan som jag köpte tyg till för x-antal månader sedan :vågen:
Och jag är riktigt nöjd med resultatet!!! Lite "sladdrig" kanske (vlieseline hade varit bra!) och lite långt band, men kortare tror jag inte hade funkat :hmm: Ska sätta knappar på banden så löser sig det problemet

Mest stolt är jag över att jag behövde inte sprätta (så mycket) och INTE EN ENDA svordom kom över mina läppar ja, jag låter hemsk ibland när jag syr trots lite knöliga detaljer :D
Bild
Bild
Av Nettan
Oj zå fin den är. *aviz*
Användarens profilbild
Av Nova
Jättesnygg! :rock:
Användarens profilbild
Av Björklöv
Lin skrev:Ursnygg! :tumup:

Jag gick precis idag och funderade på att sy något liknande. Var det svårt? Hade du mönster eller hittade du på själv? :wink:
Tack :oops:
Det är en helt egen design (inspirerades dock från marsbytet :hmm: eller vilken månad det nu var väskor), har gått och tänkt länge hur jag ska sy, legat på kvällar och funderat och klurat. Måtten fick vagnen bestämma!!! :lol: Svårt - nja, lite småklurigt mellanåt, det gäller att tänka rätt när man kommer till dragkedjan. Men med lite syvana är det inga problem
Användarens profilbild
Av Edith
Ursnygg väska! :app:

Väldigt inspirerande, har också gått länge och funderat på att sy en skötväska och nu kanske det blir av! :D
Användarens profilbild
Av zero.sara
Jättesnygg :)
Användarens profilbild
Av Fryle
Fantastiskt fin väska! Både tyget och modellen, jag älskar fickor.
Användarens profilbild
Av Annika E
Supersnygg!!

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?