Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av knutis
Nu var jackan klar, i flera veckor har jag gått och tänkt att jag skulle men inte tagit mig för.
Så här kommer bildbevis. Jag tycker den sitter riktigt bra på, så egentligen skulle det vara en live bild, men men....

Bild

Trikåtyget är ett av de jag ropade in för en billig peng på tradera i vintras... jag vet ju att det varit upp om det här så. Det röda hittade min mamma åt mig som stuv på stoff o stil, ett aningen prassligt lite vattenavstötande tyg.

Samtidigt får jag väl göra lite reklam för min nya blogg, gå gärna in och kolla och ge väldigt gärna feedback.. :wink:

http://www.lillagryn.blogspot.com/
Användarens profilbild
Av lillstrumpa
:tumsup: :love:
Användarens profilbild
Av McMorrigan
:tumsup: :D
Av puh
Fin & mysig blogg du har börjat på :D
Användarens profilbild
Av knutis
randig skrev:Å vilken fin! Just en sån jacka går jag här hemma och klurar på att sy åt min minsting, var det svårt?
Tack alla! :oops:
Det var inte alls så svårt, lite klurigt att få till fodret eftersom det inte var något foder till den modell jag hade mönster till.

Jag använde en vanlig collegetröje mönster i en ottobre tidning. Kan ta reda på vilken om du vill :wink:
Användarens profilbild
Av Helma
Jättefin!
Av Marine78
Jättefin jacka! Behöver ordna något till minstingen men får verkligen inte ändan ur! Trots alla inspirerande jackor här den senaste tiden!

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?