Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Stark
C har fått ett nytt kök (hon har numera två stycken :roll: ) och jag skulle vilja ge henne diverse matprylar att ha i det nya köket. Jag hade tänkt försöka mig på att göra lite frukt och grönsaker i tyg (främst filttyg) och undrar om det är någon som har lite tips på hur jag ska gå till väga och vad som kan vara roligt att ha/göra.

Har ni tips på annat än frukt och grönt tas det tacksamt emot.

Jag får väl även ta och spara lite gamla kartonger och så så hon kan fylla alla hyllor...
Användarens profilbild
Av Stark
Oh! :love: Nu måste jag komma på hur jag ska göra :hmm: De var ju supersnygga saker!
Av Flodisen
Älskar ostmackorna. Så härliga. :lol:
Av Emmiez
wow vilken mat :love:
Användarens profilbild
Av Lydia
florin skrev:
Cilia skrev:Oh! :love: Nu måste jag komma på hur jag ska göra :hmm: De var ju supersnygga saker!
Jag bara syr och sen klipper. Sy först och klipp sen, annars är det svårt att styra i symaskinen.
material? Filt?
Användarens profilbild
Av florin
Lydia skrev:
florin skrev:
Cilia skrev:Oh! :love: Nu måste jag komma på hur jag ska göra :hmm: De var ju supersnygga saker!
Jag bara syr och sen klipper. Sy först och klipp sen, annars är det svårt att styra i symaskinen.
material? Filt?
Jepp, jag syr i filt. Köpt på panduro om jag inte minns fel.
Användarens profilbild
Av sirisirius
Bild

Titta på bombadill.se!
Användarens profilbild
Av Lydia
florin skrev:
Lydia skrev:
florin skrev:
material? Filt?
Jepp, jag syr i filt. Köpt på panduro om jag inte minns fel.
Tack :) Har haft funderingarna rätt länge på att göra "låtsasmat" till dagis, såg att det stod på deras inköpslista..
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Jag har en liten tanke på att sy in magneter i de stekta äggen så att de liksom kan fasta i stekpannan... bara opraktiskt, eller lite kul? :roll:

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?