Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Marine78
Och är nöjd med resultaten till största del. Här är lite utav skörden, resten får ni vid nyfikenhet kika på i min blogg ;-)

Bild

(mamma tröjan är med ursprung ur ett mönster i stl 170 från Ottorbre, kan tipsa om att det passar utmärkt på en mamma som drar stl M annars ;-))

Bild

En mössa som blev i tightaste laget till minstingen, men den är strechig så det funkar ett tag till ändå!
Användarens profilbild
Av Bina
Toppen :vågen:
Användarens profilbild
Av tlillan
:vågen:
Användarens profilbild
Av sara f
Jättesnyggt! :app:
Användarens profilbild
Av Helma
Så snyggt! Jag älskar omlott!
Användarens profilbild
Av binaem
snyggt!
Användarens profilbild
Av erisara
Åh de gillade jag. Törs man fråga vilket ottobremönster du utgick ifrån för mammatröjan?
Av Marine78
Tack :D !
Som någon ovan skrev: jag älskar med omlott! Denna går ganska högt upp, kanske får justera ner den lite, men som helhet föredrar jag det framför de omlotterna som brukar vara på köpesplagg för de sitter allt som oftast urkasst på i alla fall mig.
Av Marine78
erisara skrev:Åh de gillade jag. Törs man fråga vilket ottobremönster du utgick ifrån för mammatröjan?
Hmmm, skall springa o kolla...nr 1/2006 ocvh mönster nummer 37 tror jag det var, en helt basic lite tightare raglantröja, sedan har jag ritat om mönstret med omlott framtill och skärning under bysten. Och det är alltså mönstret till en "flicktröja" stl 134-170 eller ngt liknande.
Användarens profilbild
Av Kusmi
Mammatröjan var jättefin!

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?