Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Bina
Nej men STOPP ... vad är det som händer? Berätta - kanske finns "Sjal-förstahjälpen" här.
Användarens profilbild
Av mammahappy
Ja nu får du förklara vad som har hänt!
Du ska se att det säkert sitter någon inne med något supertips så att det kan bli bra igen!
Användarens profilbild
Av sirisirius
Alltså tyvärr... det finns inte en chans att återställa den. :purskis:

Jag ska se om jag vågar ta kort på den, jag kommer väl att lynchas för min dumhet.

Jag glömde den ute över natten i en hink med blekmedel, något man tydligen inte skulle göra...

:duh: :purskis: :oops: :hopmad: :siishah: :roll: :shock: :shock: :nono: :nono: :cry: :hmm: :this: :purskis: :purskis: :purskis: :purskis: :purskis:
Användarens profilbild
Av marcy
vanja77 skrev:kan man inte färga in den massivt igen?? med en mörkare färg?
Min spontana tanke också. Mörkbrunt är fint ju.
Av belinda
marcy skrev:
precis varför inte färga den bara?
Användarens profilbild
Av sirisirius
Knyttet & K skrev:Åh nej, :cry:
Blev själva tyget förstört alltså?
Huvudet på spiken! Inget som lite färg hjälper mot alltså, hade det vart så hade jag vart själaglad.
Användarens profilbild
Av sirisirius
belinda skrev:
marcy skrev:
precis varför inte färga den bara?
det är inte det är färgen det är fel på...
Av belinda
ok! har den trasat sönder tyget :shock: eller vad har hänt? Låter väldigt tråkigt :(
Av belinda
ok! har den trasat sönder tyget :shock: eller vad har hänt? Låter väldigt tråkigt :(
Användarens profilbild
Av jag71
Ska jag göra dig lite glader genom att säg att det kunde varit värre? Jag hade en väninna som hade färgat håret svart. Ganska långt, en bit ner på ryggen. Hon kom hem en natt och bestämde sig för att bleka håret. Helt nykter var hon ju inte. TOg blekmedel och vätesuproxid (eller vad det nu heter) blandade ihop och hade in i håret. Kanske ska säga att det inte var i sverige så det var stark vätesuproxid (inte ens min gamla frisör använder något så stark till hår, sa hon - frisören alltså). Skulle titta på tv i några minuter men somnade och vaknade inte förräns på morgonen (vilket gör åtminstonde sex timmar). Hårbotten gjorde ont! När hon väl kom på att hon hade blekmedel i håret så sköljde hon ur det och det var ju inte bara blekmedlet som försvann. Håret var vitt! Riktigt vitt fast det var inte långt längre utan det var som längst tre-fyra centimeter och rejält förstört. Håret som hade trillat ner i badkaret var inte hår utan bara en kletig massa. Hårbotten var sårig men inte helt förstörd. Hon tröstade sig med att håret växer ut,vilket tog lååång tid. Du kanske kan trösta dig med att det bara var en sjal.

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?