[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 1309059
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Finns storleksetiketter 56/62, 68/74 osv? - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av soffan
flåt vill inte vara sån men jag har ingen anning om om det sån storlekslappar men om det finns så är det nog 50/56 62/68 osv. Så om du vill ha 56/62 så får du nog göra som du skrev och sätta två lappar brevid varandra, men det borde ju också funka fint.
och NÄR KOMMER TRÖJORNA????????? jag är ju nyfiken så att jag döööööör.
Användarens profilbild
Av Panakeia
jag skulle nog inte tro att det finns - men du kan ju beställa egendesignade på minanamnband?

Då kan du ju ha samma etikett med både storlek och märke på? typ en lapp där det står;

Blöjor och Tröjor
92-98

så slipper du sätta två lappar?
Användarens profilbild
Av Kaja
Panakeia skrev:jag skulle nog inte tro att det finns - men du kan ju beställa egendesignade på minanamnband?

Då kan du ju ha samma etikett med både storlek och märke på? typ en lapp där det står;

Blöjor och Tröjor
92-98

så slipper du sätta två lappar?
Jag tänkte göra så på mina lappar. Men, minsta mängden man kan göra specialbeställning på är 300 från Minanamnband. Så, det blir många storlekslappar då...

//Kaja
Användarens profilbild
Av soffan
men jag tror inte att det skulle se konstigt ut med två lappar :hmm: det är ju liksom egendesignat så det får ju vara annorlunda bara det inte ser konstigt ut :D
Dessutom har du ju snart sålt 300 tröjor i samma storlek om du beställer egendesignade :wink:
Användarens profilbild
Av Kaja
Jag har klurat på att beställa "Kaja strl 1" eller "Kaja strl XS".

På så sätt så skulle man kunna översätta sina 1 eller XS till 0-6 månader 50-56-62, strl 2 eller S till 68-74-80.

Typ.Dessutom skulle man kunna använda samma etiketter för solhattar XS=39 S=42 M=45 L=48 XL=51 XXL=54. Eller varför inte för vuxenkläder??

Men, hur jag änd vrider och vänder på det så blir det 4-5 uppsättningar etiketter á 300 i varje och så kostar varje 300 specialetiketter 1200-1300. Det blir en rätt så tuff ingångskostnad… Uppåt 5000 för namnlappar och etiketter. Om jag någon gång säger upp mig från jobbet och helsatsar på att sy så ska jag beställa sådana, men innan dess….
Användarens profilbild
Av Kaja
Smart

Ja. Det kan man ju göra.

Om man använder någon av standardetiketterna från Minanamnband så kan man ju skriva "Kaja 92/98" och så vika på mitten. Det funkar bra. Då kan man beställa 50 stycken i varje storlek. Men, eftersom jag vill krångla till saker och ha mina namnband på "fel håll" och dessutom med särskilt typsnitt så måste jag beställa 300 i varje format...

//Kaja
Användarens profilbild
Av florin
Mamasamueli skrev:
florin skrev:Jag vill oxå ha etiketter med dubbla storlekar. Jag tänkta beställa de vanliga nambanden men skriva siffror och sedan vik apå mitten, precis så som jag gjort med mina florin-lappar.

Bild
SMART! :app: Så ska jag göra! :D
Ska vi sambeställa?
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Tassar
Användarens profilbild
Av ernamalin
Åh, svarade Marine78 i hennes förfrågan om sambeställning av storlekslappar men denna lösningen är ju mycket bättre för mig, kanske behöver lite av varje? :lol:
Användarens profilbild
Av Kaja
Hur många är det som är på med en beställning?? Jag skulle verkligen behöva sådanahär dubbelstorlekar. Frågan är vilken numrering vi ska följa?? Den sista är ju standard.

56/62 68/74 80/86 92/98

62/68 74/80 86/92 98/104

Jag skulle nog kunna tänka mig uppåt 50 av varje, men det blir ju billigare för mig om flera går ihop.

//Kaja

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?