- tis maj 06, 2008 19:27
Så har då kanintyget äntligen kommit till användning. Mönstret är egen design, men nu har jag gjort långa ärmar och på framstycket sitter det två tryckknappar. Den är lite stor, men eftersom det inte riktigt är säsong för just precis den här modellen nu, är tanken att den ska passa till hösten också.
Bilderna blev ju inte så fantastiskt bra, men kombinerade ger de en skaplig bild av alstret (notera förresten boken som Loppan bläddrar i
):

För övrigt har jag köpt en tång att trycka i taggtryckknappar med från Bibbis textil. Varför har jag inte haft en sån förut??? Precision, ingen kraft att tala om och det känns som att risken för sneda knappar som drar sönder tyget när man försöker få bort dem är i princip eliminerad! Supernöjd med mitt inköp är jag!
Bilderna blev ju inte så fantastiskt bra, men kombinerade ger de en skaplig bild av alstret (notera förresten boken som Loppan bläddrar i

För övrigt har jag köpt en tång att trycka i taggtryckknappar med från Bibbis textil. Varför har jag inte haft en sån förut??? Precision, ingen kraft att tala om och det känns som att risken för sneda knappar som drar sönder tyget när man försöker få bort dem är i princip eliminerad! Supernöjd med mitt inköp är jag!
Mamma till tre flickor, födda -98, -01 och sept -06.
Bär inte så mycket längre
men använder Ulli-storken när det går. Har också sytt en ergo-inspirerad sele.
Välkommen in på min blogg
Bär inte så mycket längre

Välkommen in på min blogg